انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

نکاتی که باید در خرید جوراب به یاد داشته باشیم


بسیاری از جوراب‌ها یک بار مصرف هستند. به بیان دیگر جوراب‌های بی‌کیفیت که از الیاف نامرغوب تهیه می‌شوند، به سرعت بو می‌گیرند، تعریق پا را به خود جذب نمی‌کنند، انعطاف‌پذیری بالایی ندارند یا به سرعت نخ‌نما یا سوراخ می‌شوند. در این صورت پیش از خرید جوراب دلخواهتان باید نکاتی را به یاد داشته باشید تا یک خرید باکیفیت را تجربه‌ کنید و در نتیجه در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

۱٫ کیفیت جوراب اهمیت دارد

جوراب مردانه، زنانه یا بچگانه‌ باید به گونه‌‌ای طراحی شده‌ باشد که پا در آن احساس راحتی کند. با این حال جوراب‌هایی که کیفیت مناسب و بالایی ندارند به خوبی از پایتان محافظت نمی‌کنند و ممکن است پایتان در خطر انواع باکتری قرار گیرد.
به گفته محققان پای انسان شامل ۲۵۰،۰۰۰ غده تعریق است. به همین دلیل پاها در معرض تعریق بیشتری نسبت به سایر اعضای بدن قرار دارند. از این جهت کیفیت نامرغوب جوراب خطراتی برای پا به همراه دارد. از این جهت در صورتی که جورابی نتواند تعریق پا را به خوبی جذب کند، ممکن است پایتان دچار زخم یا تاول گردد.

 اگرچه نخ پنبه یکی از مرغوب‌ترین جنس پارچه محسوب می‌شود، اما بهتر است در تولید جوراب مورد استفاده قرار نگیرد، چرا که نخ پنبه میزان رطوبت را افزایش می‌دهند و با پوشیدن جوراب تمام نخ احساس می‌کنید پاهایتان مرطوب و ناخوشایند هستند. از این رو در صورتی از جوراب تمام نخ پنبه استفاده کنید که مطمئن باشید پایتان دچار تعریق بیشتری نمی‌شود.
بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که از جوراب‌هایی با الیاف ترکیبی استفاده کنند. از این رو ترکیب الیاف نایلون، اکریلیک و نخ مانع افزایش تعریق می‌شود و شما احساس راحت و خوشایندی را در این نوع جوراب‌ها تجربه خواهید کرد.
علاوه بر این به یاد داشته باشید که در هر فصلی جوراب مناسب آب و هوای همان فصل را تهیه کنید. برای مثال جوراب پشمی از پای شما در برابر آب و هوای سرد محافظت می‌کند. جوراب‌هایی که نازک‌تر هستند و از الیاف مناسبی تهیه شده‌اند، جریان هوا را از خود عبور می‌دهند و برای استفاده در فصل‌های گرم مناسب هستند.

۲٫ هدف از خرید جوراب چیست


پیش از خرید جوراب باید به این سوال پاسخ دهید که هدف از خرید جواب چیست؟ پاسخ به این سوال، خرید شما و انتخاب مدل جوراب را آسان می‌کند. علاوه بر این در هزینه‌های خود صرفه‌ جویی می‌کنید و تجربه بهتری خواهید داشت.
اگر می‌خواهید برای محل کار یک جوراب تهیه کنید، سعی کنید از جوراب‌هایی با الیاف ترکیبی بهره‌مند شوید تا پایتان در جوراب دچار تعریق کمتری شود و احساس خستگی کمتری را تجربه کنید، چرا که به طور میانگین پای شما در محل کار بیش از ۸ ساعت در جوراب و کفش قرار دارد.
اگر می‌خواهید برای تمرینات ورزشی یا پیاده‌روی جوراب مناسبی تهیه کنید، سعی کنید حتما جنس، مدل پاشنه، پنجه و کف جوراب را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که جوراب ورزشی با جوراب‌های معمولی که به صورت روزمره به پا می‌کنید تفاوت دارد. این مدل جوراب‌ها از پای شما در تمرینات ورزشی و انواع کشش پا محافظت بیشتری می‌کنند.

۳٫ به سایز جوراب توجه کنید

بسیاری از افراد در خرید جوراب هرگز به سایز آن توجه نمی‌کنند، در نتیجه جوراب تنگ می‌شود و پا را آزار می‌دهد یا آنقدر بزرگ می‌شود که هنگام راه رفتن از پا خارج می‌گردد. در این صورت توصیه می‌کنیم پیش از خرید جوراب زنانه، مردانه یا بچگانه حتما به سایز آن توجه کنید.

برخی از جوراب‌ها سایز دارند و شما می‌توانید سایز مناسب کف پایتان را تهیه کنید. اما برخی دیگر سایز ندارند و بر اساس عدد یا انعطاف پذیری بالا به فروش می‌رسند. به همین دلیل سایز و مدل جوراب زنانه، مردانه، دخترانه، پسرانه یا بچگانه متفاوت هستند و هر یک در یک اندازه به‌خصوصی تولید می‌شوند.

استایل پاییزه دخترانه

از رنگ‌های پاییزه استفاده کنید

یکی از روش‌های ساده ست کردن مدل لباس پاییزه دخترانه، استفاده از رنگ‌های روشن و جذاب پاییزه است. معمولاً طراحان و استایلیست‌های برندهای شناخته شده و معروف دنیا، از رنگ‌های طبیعت فصل پاییز الهام می‌گیرند و در طراحی، تولید و ست لباس‌ها استفاده می‌کنند.

رنگ‌های مناسب مدل لباس دخترانه اسپرت و مجلسی پاییزه عبارت است از: نارنجی، قرمز، قهوه‌ای، طوسی، زرد، سبز زیتونی، گلبهی، بژ، کرم، شتری، صورتی، زرشکی، آبی تیره، سرخابی و هم خانواده این رنگ‌ها که انتخاب مناسبی برای مدل لباس اسپرت و مجلسی دخترانه نیز محسوب می‌شوند.

ساده‌ترین روش ست کردن لباس پاییزه دخترانه، استفاده از این رنگ‌ها در کنار یکدیگر است. اما چگونه می‌توان این تنوع از رنگ‌های پاییزه را در کنار یکدیگر به کار برد که استایل پاییزه دخترانه نیز جذاب و به روز باشد و شلوغ و ناهمگون نشود؟

رنگ‌هایی همچون خاکستری، طوسی، آبی کاربنی، سبز زیتونی، کرم و بژ همیشه رنگ‌های خنثی، مکمل و مناسبی برای تمام فصول سال محسوب می‌شوند. در این صورت شما می‌توانید رنگ‌های روشن و شاد پاییزه را در کنار این رنگ‌ها استفاده کنید.

برای مثال ژاکت دخترانه که یک لباس جذاب و مناسب برای پاییز است که شما می‌توانید آن را به رنگ طوسی تهیه کنید و یک پیراهن دخترانه پاییزه به رنگ سبز، آبی یا نارنجی را با این لباس ست کنید. همچنین خرید پلیور دخترانه در رنگ‌های روشن همچون زرشکی، سبز یا زرد نیز انتخاب جذابی است که می‌توانید آن را با شلوار جین دخترانه آبی کاربنی ست کنید.

در واقع ترکیب رنگ‌های روشن و شاد با رنگ‌های خنثی بسیار ساده است. این یک ایده جذاب برای استایل پاییزه دخترانه است که تجربه خرید لباس دخترانه را نیز برای شما ساده می‌کند. به بیان دیگر، توجه به جزئیات، استایل را جذاب‌تر می‌نماید.

کت جین، یک انتخاب بی‌نظیر برای فصل پاییز


آیا می‌خواهید یک مدل لباس پاییزه دخترانه تهیه کنید و نمی‌دانید که چه لباسی بخرید؟ توصیه می‌کنیم در خرید کت جین دخترانه تردید نکنید، چرا که انتخاب جذابی برای استایل پاییزه خواهد بود. همچنین ضخامت کت جین به‌گونه‌ای است که فرزندتان از سرمای پاییز در امان می‌ماند.

کت جین دخترانه نه تنها برای کودکان کم سن و خردسال، بلکه برای دخترهای نوجوان نیز انتخاب جذاب و منحصربه‌فردی خواهد بود. چرا که این مدل لباس دخترانه را می‌توانید به سادگی با لباس‌های دیگر سِت کنید و استایل پاییزه جذابی داشته باشید.

برای مثال کت جین دخترانه به سادگی با تیشرت، پیراهن و حتی پلیور دخترانه ست می‌شود. اگر می‌خواهید استایل منحصربه‌فردی برای فرزندتان تهیه کنید، بازی با رنگ‌ها را فراموش نکنید. معمولاً رنگ کت جین دخترانه آبی کم‌رنگ یا پررنگ است. در این صورت شما می‌توانید پیراهن، پلیور یا تیشرت دخترانه به رنگ قرمز، نارنجی، طوسی، گلبهی یا زرد تهیه کنید که با رنگ زیبای طبیعت پاییز نیز هماهنگ شود.


استایل پاییزه را با کلاه و شال ‌گردن دخترانه جذاب کنید


تنها در صورتی استایل کودک و بزرگ‌سال کامل و جذاب می‌شود که به جزئیات لباس و استایل، همچون استفاده از اکسسوری توجه شود. اکسسوری‌های جذاب پاییزه، کلاه و شال‌ گردن دخترانه است که تأثیر بسزایی در زیبایی استایل دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید استایل و مدل لباس پاییزه دخترانه را جذاب‌تر کنید، از استفاده از اکسسوری‌هایی همچون کلاه و شال‌ گردن غافل نشوید. کلاه و شال ‌گردن دخترانه به دو مدل بافت و نخی تقسیم می‌شود که انتخاب هر یک به سلیقه و درجه آب و هوای فصل پاییز بستگی دارد.

همچنین اگر در استایل دخترانه تنها از رنگ‌های پاستلی (رنگ‌های کم رنگ) یا خنثی بهره‌مند می‌شوید، با رنگ‌های شاد و روشنِ کلاه و شال‌ گرد، استایل دخترانه را جذاب‌تر کنید. توصیه می‌کنیم از خرید ست کلاه و شال‌ گردن دخترانه تیره یا مشکی برای فرزندتان خودداری کنید، چرا که رنگ‌ها‌ تأثیر مستقیم در روحیه و انرژی کودکان خردسال و نوجوان دارند.


راهکار برای ست کردن کت تک

نیاز امروز آقایان

در دنیای امروز، کت تک مردانه به یکی از ضروری‌ترین نیازهای آقایان تبدیل شده و تا حدودی توانسته است جای کت و شلوارها را مخصوصا برای نسل جوان بگیرد. اما به این معنی  نیست که اگر شما از نسل جوان نیستید، نمی‌توانید از کت تک های مردانه برای پوشش خود استفاده کنید. یکی از دلایلی که کت تک جای بخصوصی را در سبد خرید آقایان پیدا کرده است، توانایی بالای آن برای ست شدن با هر لباس دیگری‌ست. شما می توانید هر چه را که بخواهید با کت تک خود، با هر استایلی که آن را می‌پسندید ست کنید. البته توجه کنید که برای داشتن حق انتخاب بالا برای ست کردن، باید در انتخاب کت تک خود دقت کنید.


ما در این مقاله سعی کرده ایم تا از تمامی راهکارهای موجود برای ست کردن انواع کت تک مردانه با لباس های دیگر شما راهکار برگزیده را انتخاب کنیم تا با آرامش خاطر، کت تک خود را با لباس های دیگرتان ست کنید و منحصر به فرد شوید.



 شلوار جین مردانه

یکی از انواع ست های مردانهSmart Casual نام دارد. ، این ست در واقع به عنوان ست روزمره شناخته می‌شود که می ‌توانید آن را برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. یکی از بهترین راهکارها برای رسیدن به این ست، استفاده از شلوار جین به همراه کت تک است.


شما می‌توانید با توجه به همخوانی رنگ‌ها و البته نوع پارچه ی استفاده شده در کت تک، شلوار جین خود را انتخاب کنید، تا در هر موقعیتی که قرار می ‌گیرید، درخشان ظاهر شوید.



 شلوار پارچه ای

البته اگر شما شلوارهای جین را نمی‌پسندید، نگران نباشید. چون می‌توانید از شلوارهای پارچه ای برای آماده کردن یک ست کامل لباس مردانه استفاده کنید. یکی از مهمترین نکته هایی که می توان برای انتخاب و ست کردن کت تک به همراه شلوار پارچه ای استفاده کرد، انتخاب رنگ های متضاد است. کت تک خود را انتخاب کنید و سپس با توجه به آشنایی که با رنگ ها دارید، شلوار خود را متضاد رنگ کت تک خود انتخاب کنید تا بهتر و جذاب تر دیده شوید.


البته جنس شلوار و مدل شلواری که برای ست کردن انتخاب می‌کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. راهنمای انتخاب شلوار مردانه را بخوانید تا با خیال راحت‌تر شلوارهای پارچه ای خود را انتخاب کنید.


خرید کت تک مردانه

 پیراهن

انتخاب یک پیراهن مناسب همیشه می تواند شما را به یک قهرمان تبدیل کند. کت تک خود را می توانید با پیراهن های کلاسیک و یا اسپرت ست کنید.


یکی از پرکاربردترین انواع پیراهن ها که البته جزء ترندهای روز دنیای مد و پوشاک هم محسوب می‌شود، پیراهن های جیب دار هستند. رنگ پیراهنی که انتخاب می کنید، از مهمترین نکته هاییست که در هنگام ست کردن پیراهن و کت تک باید رعایت کنید.


به عنوان آخرین نکته برای استفاده از پیراهن، فراموش نکنید که اگر استایل اسپرت را می‌پسندید، پیراهن خود را به هیچ عنوان داخل شلوار نگذارید.



 تی شرت

تی شرت یکی از بهترین لباس هایی است که می توانید آن را برای ست کردن با کت تک استفاده کنید. این ست یکی از محبوب ترین ست های پوشاک در بین آقایان است، چون می توانند آن را در تمامی فصول به عنوان یه ست نیمه رسمی استفاده کنند. البته فراموش نکنید که انتخاب تی شرت و در اصل انتخاب نوع یقه تی شرت، استفاده می کنید از مهمترین نکاتی‌ست که باید حتما آن را در هنگام خرید تی شرت و ست کردن آن با کت تک در نظر بگیرید.


استفاده از یقه های هفت می تواند سن شما را پایین تر و در عین حال گردن شما را بلند تر جلوه دهد. اما اگر فکر می کنید که این گزینه ها را دوست ندارید، می توانید از تی شرت های یقه گرد استفاده کنید.



 کیف

استفاده از یک کیف دستی کوچک، کیف پاسپورت و … می تواند استایل شما را متفاوت تر کند.


البته این نکته را در نظر بگیرید که برای استایل های نیمه رسمی و یا غیر رسمی نباید از کیف های بزرگ استفاده کنید.


یک کیف پستچی را با کت تک و شلوار جین امتحان کنید و در هر موقعیتی خود را در معرض دیده شدن قرار دهید.


 


 کفش

انتخاب کفش برای ست هایی که شما در آن از کت تک استفاده می کنید حائز اهمیت است.


نکات اساسی که در انتخاب کفش برای کت تک استفاده می شوند را می توان به شکل زیر نام برد:


اگر از پیراهن استفاده می‌کنید، حتما باید کفش های کلاسیک را انتخاب کنید.


اگر از تی شرت استفاده می‌کنید، باید از کتانی و کفش های راحتی استفاده کنید.


اگر از شلوار جین استفاده می‌کنید، می توانید از کتانی ها و یا بوت ها استفاده کنید.


کفش مردانه 


 نوع جنس

انتخاب درست و دقیق کت تک می‌تواند شما را در تمامی موقعیت هایی که قرار دارید سربلند کند. نکات مهمی را که حتما باید در هنگام خرید در نظر بگیرید، نوع جنس و البته رنگ آن است.


انواع ساعت مچی مردانه


ساعت مچی مردانه انواع مختلفی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به ساعت مچی اسپرت، ساعت مچی کلاسیک و… اشاره کرد. همچنین برندهای مختلفی وجود دارد که هرکدام داری ویژگی‌های منحصربه فردی هستند. به دلیل اینکه در استایل مردانه استفاده از اکسسوری‌ها نسبتا محدود است، انتخاب درست ساعت مچی بسیار مهم است و با انتخاب صحیح می‌توانید استایل متفاوتی داشته باشید. در ادامه به معرفی انواع  ساعت مچی مردانه خواهیم پرداخت.


1.     دایور(Diver)

ساعت مچی دایور به ساعت غواصی هم معروف است. ساعت‌هایی با برند دایور معمولا ضد آب هستند و تا عمق 100 متر زیر آب استقامت دارند. این نوع ساعت‌های مچی بیشتر با تیپ‌های کاری ست می‌شود. یکی از اشتباهاتی که می‌تواند استایل شما را به کلی بهم بریزد، ست کردن این ساعت‌ها با کت و شلوار است!


2.     ساعت مچی رسمی

یکی از انواع ساعت مچی مردانه ساعت‌های رسمی است که معمولا ظاهری ساده دارند. این نوع ساعت‌ها دارای بند چرم مشکی و صفحه‌ای کاملا ساده هستند. اگر به دنبال این سبک از ساعت مچی هستید که تنها ساعت، دقیقه، ثانیه و گاهی تاریخ راهم نشان دهد بهتر است سراغ ساعت‌های مچی از برند Calvin Klein بروید.


3.     ساعت مچی اسپرت

ساعت مچی اسپرت اصولا برای تیپ‌های رسمی مناسب نیستند. اما اگر به این سبک از ساعت علاقه دارید می‌توانید از برندهای لوکس ساعت‌های نیمه رسمی را انتخاب کنید. ساعت‌های اسپرت مردانه معمولا دوام بالایی نسبت به انواع مختلف ساعت‌های دیگر دارند. بند این نوع ساعت معمولا از پلاستیکی بسیار مقاوم ساخته می‌شود. برای خرید ساعت اسپرت، برند Gant می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در ساعت‌های اسپرت معمولا از قطب نما، کیلومتر شمار، ارتفاع سنج، جی پی اس، شمارنده ضربان قلب و… استفاده می‌شود.


4.     ساعت مچی خلبانی

ساعت مچی خلبانی معمولا ساختاری ساده دارند و قطر صفحه آن بیشتر از 50 میلیمتر است. یکی از مزیت‌های خوبی که این نوع ساعت‌ها دارند صفحه بزرگ‌شان است که به راحتی می‌توان عقربه‌های ساعت را دید و زمان را تشخیص داد. معمولا افرادی که به بستن این نوع ساعت‌ها علاقه نشان می‌دهند، استایلی متفاوت دارند؛ بنابراین ست کردن آن با دیگر جزئیات استایلشان کار چندان سختی نیست!


5.     ساعت بند چرمی

 یکی‌دیگر از انواع ساعت مچی مردانه، ساعت‌های بند چرمی هستند که معمولا دارای ظاهری ساده و بسیار شیک هستند. اگر می‌خواهید استایل‌تان را جذاب‌تر نشان دهید بهتر است بند ساعت‌تان را با کمربند و کفشتان ست کنید. ساعت‌های بند چرمی معمولا برای استایل‌های رسمی مناسب‌تر هستند. چرم این نوع ساعت‌ها دارای رنگ‌بندی‌های متنوع است و آقایان به راحتی می‌توانند ساعت خود را با لباس‌هایشان ست کنند.


6.     ساعت بند استیل

اگر فقط عادت دارید از یک نوع سبک ساعت استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما ساعت‌های بند استیل است. این نوع از ساعت‌ها را معمولا می‌شود با هرنوع استایلی استفاده کرد؛ به عنوان مثال در مجلس، محیط‌های اداری و حتی در روزهای عادی می‌توانید با هر نوع سبک و استایلی از آن‌ها استفاده کنید. از همین‌رو این دسته از ساعت‌ها جزو ساعت‌های محبوب میان آقایان به شمار می‌روند که برای هدیه دادن ایده بسیار مناسبی است.


7.     ساعت بند پلاستیکی

ساعت مچی بند پلاستیکی این روزها یکی از ترندهای معروف و محبوب بین آقایان است. اگر طرفدار تیپ‌های اسپرت هستید ساعت‌های اسپرت با بند پلاستیکی را در اولویت‌ بگذارید. این نوع ساعت‌های تنوع طرح و رنگی زیادی دارند و از همین رو بسیار مورد توجه قرار گرفته است.


8.     ساعت بند پارچه‌ای

از انواع ساعت مچی مردانه می‌توان به ساعت بند پارچه‌ای اشاره کرد. ساعت‌های بند پارچه برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. این نوع ساعت‌ها دارای طرح و رنگ بندی متنوع هستد و می‌توانند نمای جذابی به استایل شما ببخشند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که برای استفاده از ساعت بند پارچه‌ای بهتر است استایل و تیپ‌تان اسپرت باشد.


طبقه بندی ساعت‌ها

ساعت‌ها دنیای بزرگی دارند و دارای تنوع رنگی و مدل‌های مختلفی هستند. برندهای مختلفی وجود دارند که هرکدام سبک مخصوص به خود را در بازار عرضه می‌کنند. باید به اندازه کافی دانش این را داشته باشیم که از هر ساعت در چه مکان و موقعیتی می‌توان استفاده کرد. به عنوان مثال باید از ساعت‌هایی که مخصوص غواصی است فقط باید برای شنا و غواصی استفاده کرد و نباید از این سبک از ساعت در استایل رسمی استفاده شود. یا ساعت‌هایی که مجلسی هستند برای استایل اسپرت به هیچ عنوان مناسب نیستند. اگر می‌خواهید استایل‌تان همچنان جذاب به نظر برسد بهتر است این موارد را رعایت کنید. اولین قدم هم این است که با انواع ساعت مچی مردانه آشنا شوید.


جنس صفحه ساعت مچی

معمولا صفحه ساعت‌های مچی از شیشه، تلق، پلاستیک و کریستال ساخته می‌شود. حال هر کدام از این صفحه‌ها دارای معایب و مزایای مختلفی است که با دانستن این موارد می‌توانید در انتخاب و خرید ساعت بهتر عمل کنید. در ادامه به معرفی انواع مختلف جنس صفحه ساعت مچی می‌پردازیم.


صفحه شیشه‌ای: انتخاب ساعت صفحه‌ شیشه‌ای معمولا انتخاب بسیار مناسبی است و همچنین جذابیت خاصی به ساعت می‌دهد. اما یکی از مشکلات بزرگی که در این نوع ساعت‌ها وجود دارد این است که با ضربه شدید صفحه شیشه‌ای می‌شکند و شاید ساعت دیگر قابل استقاده نباشد.

صفحه کریستال: انتخاب صفحه کریستال برای ساعت مچی یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها است. این نوع ساعت‌ها دارای مقاومت بالایی هستند و به راحتی نمی‌شکنند. ساعت مچی با صفحه کریستال زیبایی و جلوه خاصی دارد. به این نکته هم توجه کنید که قیمت این سبک از ساعت‌ها بسیار بالا است.

صفحه پلاستیک: ساعت‌های صفحه پلاستکی مقاومت بالایی دارند. یکی از مزیت‌های خوبی که این نوع ساعت دارد این است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان نمی‌شکند.

صفحه تلقی: ساعت‌هایی با صفحه تلقی معمولا بسیار ارزان هستند و همچنین کیفیت پایینی دارند. این سبک از ساعت‌ها به دلیل ارزان بودن و نداشتن مقاومت، خیلی زود غیر قابل استفاده می‌شوند و همچنین صفحه نمایش بعد از چند بار استفاده به علت نداشتن کیفت خط و خشدار می‌شود.

آنچه در این مقاله گفتیم

انتخاب مدل ساعت به شخص شما بستگی دارد که طرفدار چه سبک از ساعت مچی هستید. تنوع در ساعت مچی مردانه بسیار بالا است اما باید این را در نظر بگیرید که هر ساعت برای یک استایل ساخته شده است. باید سعی کنید دانش این موضوع را در خود بالا ببرید تا بتوانید با توجه به استایل و تیپ‌تان انتخاب درستی داشته باشید. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع ساعت مچی مردانه بیشتر آشنا کنیم. امید است خواندن این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.


بهترین راهنمای خرید و معرفی ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه



برای شروع هر کار و یا وارد شدن به هر رشته‌ی ورزشی، آقایان و بانوان نیاز به فراهم کردن یکسری مقدمات دارند. بدیهی است که اگر وارد یک ورزش شوید اما وسایل ابتدایی آن را آماده نکنید، نمی‌توانید آن رشته را به سرانجام برسانید. برای مثال در ورزش شنا باید از کلاه شنا و عینک شنا استفاده نمایید، یا در ورزش دو باید از ست لباس  ورزشی مردانه و زنانه بهره ببرید.


البته استفاده از این ست فقط مختص ورزش دو نمی‌باشد، بلکه در سایر رشته‌های ورزشی هم از این ست‌ها استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه راحت بودن آنها هنگام ورزش می‌باشد، به گونه‌ای که طراحی آنها به نحوی است که موقع انجام حرکات ورزشی هیچ‌گونه محدودیتی نخواهید داشت و به اصطلاح دست و بالتان باز می‌باشد.


باتوجه به اهمیتی که خرید آنلاین  لباس ورزشی  دارد، باید در انتخاب دقت بالایی به خرج دهید تا بتوانید محصولی باکیفیت خریداری نمایید. ما در این مطلب نکاتی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا با خیال آسوده ست گرمکن و شلوار ورزشی مورد نظرتان را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید و ادامه‌ی مطلب را بخوانید.


نگاهی گذرا به تاریخچه‌ی استفاده از لباس ورزشی:

لباس ورزشی اولین بار در سال ۱۹۶۴ مورد استفاده قرار گرفت، جالب است بدانید در سال ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ ظاهر لباس‌ها به شکل لباس‌های ورزشی امروزه بود، اما در امور غیر ورزشی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. تا این که در نهایت سال ۱۹۷۵ لباس‌های ورزشی از جنس پنبه، پلی استر، پارچه‌های مخصوص و… تولید و روانه‌ی بازار شدند.


این تغییرات ادامه پیدا کرد تا این که در سال ۲۰۱۰ یکسری برندهای مطرح در عرصه‌ی تولید لباس ورزشی روی کار آمد و برندهایی چون آدیداس و… را وارد بازار کرد. شکل ظاهری این لباس‌ها در ابتدا مانند لباس‌های امروزی نبود، بعدها و به مرور زنان شکل امروزی به خود گرفتند.


منظور از ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه چیست؟

به طور کلی پوشاک ورزشی به مجموعه‌ای از پوشاک گفته می‌شود که هنگام وارد شدن به ورزشی خاص از آنها استفاده می‌شود. ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه هم لباسی است که شامل یک گرمکن دکمه دار یا زیپ‌‌دار و شلوار راحت می‌باشد.


ست گرمکن و شلوار ورزشی هم شامل دو مدل زنانه و مردانه می‌شود، آقایان عزیز می‌توانند متناسب با رشته‌ی ورزشی که در آن کار می‌کنند نسبت به خرید این ست اقدام کنند. این ست‌ها به دلیل راحتی و تنوع بالایی که در نوع جنس و رنگ خود دارند، به یکی از اولین انتخاب های آقایان و بانوان تبدیل شده است.


چرا از گرمکن ورزشی استفاده کنیم؟

ورزشکاران عزیز هنگام وارد شدن به رشته‌ی ورزشی خاصی، همواره از لباس‌های خاص استفاده می‌کنند. وقتی برای مدت طولانی ورزشی حرفه‌ای را انجام می‌دهید، عضلات شما گرم می‌شود و برای جلوگیری از سفتی ناگهانی نباید خیلی سریع سرد شوند.


پس تنها راه خرید ست گرمکن ورزشی می‌باشد تا هنگام پوشیدن این لباس، احساس راحتی و آزادی عمل بیشتری داشته باشید. شما بعد از پوشیدن لباس ورزشی آمادگی‌تان را حفظ خواهید کرد، به گونه‌ای که بعد از مقدار کمی استراحت مجدد می‌توانید به ورزش خود ادامه دهید.


نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست گرمکن ورزشی مردانه باید به آنها توجه نمایید:

قیمت لباس ورزشی اولین فاکتور در خرید این نوع از پوشاک می‌باشد. عواملی چون جنس، کیفیت دوخت و… بر روی قیمت این لباس اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و نیاز خود نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

جنس گرمکن و شلوار هم در انتخاب آن موثر خواهد بود، به دلیل انجام فعالیت‌های ورزشی دمای بدن شما بالا می‌‌رود، در نتیجه‌ی بالا رفتن این دما، آب بدن از دست خواهد رفت. بنابراین جنس لباس باید به گونه‌ای باشد که دما را پایین نگه دارد تا بتوانید به ورزش خود ادامه دهید. بهترین جنس برای این منظور پلی‌استر می‌باشد.

چون هنگام ورزش کردن پوست به درستی نمی‌تواند تنفس کند، لباس باید بدن را خنک نگه‌دارد تا شما احساس گرمای بیش از اندازه نکنید.

شما عزیزان می‌توانید هنگام خرید ست گرمکن ورزشی مردانه به سراغ مدل‌های درای فیت بروید، چراکه از طریق پوشیدن این لباس‌های ورزشی سلول‌های مرده پوست به راحتی تنفس می‌کنند.

آقایان عزیز حتما هنگام خرید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه به سایز و اندازه استایل خود توجه نمایید. لباس ورزشی نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد، چون در هر دو صورت باعث آزار و اذیت شما می‌شود.

عزیزان به زیبایی ست گرمکن هم توجه نمایید، لباس ورزشی شما علاوه بر فیت بودن باید ظاهری زیبا هم داشته باشد.

به راحتی شست‌و‌شوی لباس ورزشی خود توجه کنید، چون برخی از پوشاک ورزشی به سختی شسته می‌شوند. ست گرمکن و شلوار ورزشی به دلیل استفاده‌ی روزمره باید به آسانی تمیز شود. چون تعرق زیاد باعث بدبو شدن لباس و کثیفی زودهنگام آن خواهد شد.

در انتخاب ست گرمکن به رنگ و مدل آن توجه نمایید، این مورد کاملا سلیقه‌ای است و به علاقه و تمایل شما بستگی دارد. چون اگر ست انتخابی شما دارای رنگ‌های مورد علاقه‌تان باشد، تمرین و ورزش برای شما لذت بخش تر خواهد شد.

آقایان معمولا در انتخاب ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه به سراغ رنگ مشکی می‌روند، چرا که این رنگ ظاهر و استایل افراد را لاغرتر نشان می‌دهد.

اگر به داشتن کلاه در ست گرمکن علاقه دارید، می‌توانید به فکر خرید گرمکن کلاه دار باشید.

سعی کنید ستی را انتخاب نمایید که جنس آن ضدآب باشد، تا در صورت بارش باران لباس شما خیس نشود.

برندهای مطرح در تولید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه:

Fila

adidas

Nike

Puma

Reebok

under armour

Keds

New balance

Hi- Tec

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۸ نمونه ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.