انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انواع مدل کت و بارانی زنانه

خانم‌ها دوست دارند در هر فصلی یک لباس جذاب، زیبا و مناسب همان فصل به تن کنند و همیشه در مهمانی و خیابان شیک باشند. بر خلاف سال‌های گذشته طراحان مد و فشن و برندهای داخلی و خارجی توجه ویژه‌ای به تولید کت و بارانی زنانه و مردانه دارند.

از این رو ممکن است خرید بارانی و کت زنانه کمی دشوار به نظر برسد و در این وفور تنوع، انتخاب مناسب و ماندگار مشکل شود. بنابراین در این مقاله سعی کردیم مدل‌های معروف و جدید کت و بارانی زنانه را به شما معرفی کنیم تا انتخاب راحت‌تری بنا به سلیقه خودتان داشته باشید.

کت و بارانی چرم زنانه

مدل کت و بارانی چرم زنانه

                                            کت چرم و بارانی چرم زنانه

اگرچه پوشیدن لباس چرم در دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی به عنوان یک لباس خارج از عرف و فرهنگ جامعه محسوب می‌شد، اما این روزها لباس چرم به عنوان یک کالای لوکس و کلاسیک در مد و فشن هر سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برندهای معروف دنیا از جمله گوچی، بربری، ورساچه، رالف لورن، دیزل جزء تولیدکنندگان اصلی پوشاک و اکسسوری چرم در دنیا هستند. در ایران نیز چرم مشهد، مارال چرم، شهر چرم، آرتمن و چرم درسا از پیشروان چرم طبیعی با کیفیت و معتبر هستند. از این رو شما می‌توانید انواع مدل کت و بارانی چرم زنانه را از این برندهای مطرح تهیه کنید.

در فصل پاییز و زمستان توجه بسیاری از خانم‌ها به پالتو و کت چرم زنانه جلب می‌شود. این مدل پالتو یا بارانی زنانه در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و زرشکی از محبوبیت بیشتری برخوردار است که استایل شما را کلاسیک و رسمی می‌کند. شما می‌توانید کت چرم زنانه را با کفش پاشنه بلند، بوت یا نیم بوت ترکیب کنید و چشمگیرتر از همیشه در فصل‌های سرد و بارانی ظاهر شوید.

کت جین زنانه

مدل کت جین زنانه

قدمت جین به بیش از صد سال می‌رسد، با این حال در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی، پوشیدن این مدل لباس در میان بسیاری از جوانان مرسوم شد. اگرچه جامعه آن زمان این مدل پوشش را نمی‌پسندید و بسیاری از والدین مخالف جین بودند و تصور می‌کردند این لباس تنها مناسب کارگران معدن است! اما این روزها شلوار و کت جین یکی از لباس‌های محبوب خانم‌ها و آقایان در هر سنی است.

کت جین زنانه یک جلوه خاص به استایل کژوال یا غیررسمی شما می‌بخشد. کافی است یک تیشرت را با یک شلوار معمولی بپوشید و یک کت جین به تن کنید تا متوجه تغییر استایل خود در مراسم‌ها شوید.

شما می‌توانید پیراهن جین را به صورت تک بپوشید یا در فصل بهار یا پاییز به عنوان اورکت روی مانتوی اسپرت زنانه به تن کنید. همچنین کت جین را می‌توانید با شلوار جین دخترانه، شلوار کتان یا شلوارک سِت کنید.

کت بادگیر زنانه

مدل کت بادگیر زنانه

                                                                         بادگیر زنانه

اگر می‌خواهید در فصل بهار و پاییز که روزها گرم و شب‌ها سرد است یک لباس سبک و جذاب به تن کنید، کت بادگیر زنانه یک انتخاب مناسب است. این مدل لباس پاییزه دخترانه در این چند سال اخیر توجه بسیاری از نوجوانان و جوانان را به خود جلب کرده است.

کت بادگیر دخترانه را می‌توانید با شلوار جین آبی یا شلوار کتان سِت کنید. ناگفته نماند که مانتوی اسپرت یا مانتوی جلو بسته زنانه ترکیب جذابی با این مدل لباس گرم و سبک است.

کت کتان زنانه

تفاوت کت کتان زنانه با دیگر کت‌های پاییزه در این است که این کت را می‌توانید در آب و هوای گوناگون به تن کنید. کت کتان، وزن سبکی دارد و شما می‌توانید این کت را نه تنها در استایل خیابانی، بلکه در مهمانی‌های رسمی یا دوستانه به تن کنید.

این کت را می‌توانید علاوه بر شلوار زنانه، با یک شلوارک کتان یا پیراهن بلند سِت کنید. همچنین بسیاری از خانم‌هایی که ترجیح می‌‌دهند در مهمانی‌ها لباس پوشیده به تن کنند، کت کتان انتخاب مناسبی است، چرا که شما می‌توانید این مدل کت را با لباس‌های مجلسی خود نیز ترکیب کنید.

کاپشن زنانه

اگر به استایل کژوال علاقه دارید و از پالتوهای مجلسی زنانه خسته شده‌اید، کاپشن زنانه در مدل اسپرت یک انتخاب مناسب است. چرا که در سال‌های اخیر تنوع این لباس زمستانه بیشتر شده است و خانم‌های علاقمند به مد و فشن دوست دارند که گاهی تنوعی در لباس‌های خود ایجاد کنند و خرید کاپشن زنانه را در برنامه خود قرار دهند. 

چطور خوشمزهای شب یلدا را زیباتر تزیین کنیم؟

چطور خوشمزهای شب یلدا را زیباتر تزیین کنیم؟

اگر شما به عنوان میزبان در این دورهمی هستید پس بجز تهیه‌ی خوراکی‌های این شب باید فکری برای زیباتر چیدن میز یا سفره‌ی مراسم خود هم بکنید. از آنجایی که شب یلدا از مراسم و مناسبت‌های باستانی و آئینی ما ایرانیان است پس پیشنهاد می کنیم که برای چیدمان خوراکی‌های مخصوص این شب از نماد‌های ایرانی نظیر پارچه‌های ساتن و ترمه استفاده کنید. برای ایجاد جذابیت برای مهمان‌هایتان می‌توانید اگر سماور قدیمی دارید از آن برای تزیین سفره خود استفاده کنید. شب چله که یادگار پیشینیان ماست با سنت‌ها و نمادهای گذشتگانمان پیوندی ناگسستنی دارد که هر چه زمان به پیش می‌رود از آن‌ها فاصله میگیریم. استفاده از سماور، پارچه‌های ترمه و ساتن یا استفاده از ظروفی با طرح گل‌سرخ می‌تواند جذابیت میزبانی‌تان را افزایش دهد.

سفره شب یلدا

اگر تمایل دارید که سفره ی خود را ساده تزیین کنید می‌توانید میوه‌های شب یلدا را با انواع برش های زیبا و تزئینات به جذاب‌ترین شکل ممکن دربیاورید. با این کار می‌توانید استفاده از خوراکی‌ها را برای مهمان‌هایتان ساده‌تر کنید. همچنین می‌توانید با دانه‌های انار انواع کیک و دسر و شکلات را آماده کنید. برای این کار کافی است مقداری شکلات آب شده را درون قالب‌ها ریخته و روی آن دانه‌های انار بریزید و درون فریزر قرار دهید. به همین سادگی می‌توانید با طعم‌های مختلف مهمان‌هایتان را شگفت‌زده کنید.

 بیشتر بخوانید: ایده تزیین سفره شب یلدا




راهنمای انتخاب لباس شیک، مناسب شب یلدا

راهنمای انتخاب لباس شیک، مناسب شب یلدا

راهنمای انتخاب لباس شب یلدا

چند سالی است که ترکیب رنگ‌های سبز و قرمز به تم اصلی لباس شب یلدا و آرایش مخصوص این شب برای خانم‌ها تبدیل شده است. حالا اگر در انتخاب لباس هوشمندانه‌تر عمل کنیم، این ترکیب نه‌تنها زیبا و جذاب خواهد بود، بلکه می‌تواند نگاه دیگران را هم متوجه حضور ما کند!

اگر با قواعد ست کردن لباس در شب یلدا آشنا نیستید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست که می‌توانید از هرکدام برای بهتر و جذاب‌تر دیده شدن، استفاده کنید. به عنوان یک پیشنهاد می‌توانید تنها از ترکیب رنگ‌های سبز و قرمز استفاده کنید یا از رنگ‌های خنثی مثل سیاه، سفید و خاکستری هم کمک بگیرید. اگر قرار است به یک مهمانی رسمی بروید، بهتر است ترکیب دامن سبز و شومیز قرمز را امتحان کنید. همیشه ست‌های جذاب و دیدنی‌تر از دل شجاعت در انتخاب رنگ‌ها و لباس‌ها بر آمده‌ است پس از امتحان ست‌های جدید واهمه نداشته باشید.

اکسسوری شب یلدا

همچنین پوشیدن مانتوی قرمز روی پیراهن سبز هم می‌تواند یک گزینۀ ایده‌آل باشد. البته لازم نیست حتما از ترکیب این دو رنگ استفاده کنید؛ بلکه می‎‌توانید از رنگ سبز یا قرمز در کنار رنگ‌های خنثی که پیشتر اشاره کردیم، استفاده کنید. درضمن، استفاده از اکسسوری‌های مختلف می‌تواند زیبایی استایل شب یلدای شما را خاص و منحصر به فرد سازد.

نحوۀ آرایش، یک مکمل مهم برای لباس شب یلدا!

آرایش مناسب برای شب یلدا

در سال‌های گذشته ، اهمیت این موضوع بیشتر از قبل شده‌است و درنتیجه، شاهد طراحی انواع مختلف و جالبی از آرایش‌ با تم شب یلدا هستیم. شما هم می‌توانید در کنار استفاده از لباس و اکسسوری‌های مختلف به رنگ‌های ویژۀ این شب، آرایش شب یلدا را هم در برنامه‌های خود قرار دهید. استفاده از خط چشم و سایه‌های سبز و قرمز، به همراه رژ لبی به رنگ سرخ، یک آرایش رایج اما پرطرفدار در این شب خاطره‌انگیز و فوق‌العاده است.

چگونه شب یلدا خاص و جذاب باشیم!

یکی از عادت‌های زیبا و هیجان‌انگیز در مراسم و مناسبت‌های مختلف، ست کردن لباس است. این‌که با همسر یا نامزدتان لباس هماهنگ بپوشید، شما را از جمع متمایز می‌کند و علاوه بر زیبایی‌های بصری، حس خوب هماهنگی را میان شما افزایش می‌دهد. البته لازم نیست حتما یک زوج باشید تا از ست کردن لباستان لذت ببرید و ما در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.


بیشتر بخوانید:  لباس مناسب شب یلدا ۱۴۰۱

رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه و گندمی

رنگ لباس مناسب برای پوست سبزه و گندمی

اگر رنگ پوست شما سبزه و گندمی است، بسیار خوش شانس هستید؛ زیرا رنگ‌های مختلف هماهنگی مطلوبی با پوست شما خواهند داشت. با این حال برخی از رنگ‌ها به زیباتر دیده شدن شما کمک می‌کنند که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

زرد لیمویی؛ رنگی شاد و خلاق

افرادی که رنگ پوست آن‌ها سبزه و گندمی است با رنگ‌های پاستلی مانند زرد لیمویی عالی به نظر می‌رسند. این رنگ برای پوست‌های سبزه و تیره فوق العاده است؛ زیرا در کنار ظاهری شیک، باعث جذابیت بیشتر آقایان نیز می‌شود. لباس‌های زرد ترکیب فوق العاده‌ای با مشکی به وجود می‌آورند و روشنی متعادلی در ظاهر شما ایجاد می‌کنند. برای استفاده از این رنگ در فصل‌های گرم سال می‌توانید از ترکیب آن در کنار خاکستری و سفید لذت ببرید.

مدل پیراهن گل گلی رنگ لیمویی

پیراهن مردانه شیک آبی سرمه‌ای

سرمه‌ای بهترین تناژ از رنگ آبی است که با ترکیب در کنار پوست‌های تیره شگفت انگیز به نظر می‌رسد. اگر چه رنگ‌های پاستلی برای پوست‌های تیره مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌های تیره ظاهر فوق‌العاده‌ای را در استایل‌های کلاسیک به وجود می‌آورد.

رنگ سرمه‌ای با تمام رنگ‌ها ترکیب مناسبی را ایجاد می‌کند؛ اما توصیه می‌کنیم از این رنگ در کنار مشکی استفاده نکنید. ترکیب رنگ‌های روشن و سفید با سرمه‌ای عالی به نظر می‌رسند. شما می‌توانید از این رنگ در کنار انواع پارچه‌های جین آبی استفاده کنید و ظاهر غیررسمی و در عین حال شیکی را به نمایش بگذارید.

عکس پیراهن سرمه ای

رنگ سفید؛ کاربردی و ساده

سفید یکی از رنگ‌های کاربردی است که در کنار تمام رنگ پوست‌ها خوب به نظر می‌رسد. این رنگ برای آن دسته از افرادی که پوست گندمی و سبزه دارند درخشش خاصی را به ارمغان می‌آورد. سفید رنگ ایده آل برای تابستان است، تنها کافی است هنگام پوشیدن آن مراقب غذا و نوشیدنی‌های خود باشید تا روی لباس زیبایتان لکه ایجاد نشود. سفید در کنار تمامی رنگ‌ها به خوبی ترکیب می‌شود و با خرید لباس‌های سفید رنگ هیچ دغدغه‌ای بابت ترکیب آن نخواهید داشت.

عکس مدل پیراهن سفید

 

آبی آسمانی؛ رنگ ملایم و آرام

آبی آسمانی یکی از رنگ‌های اصیل و افسانه‌ای است که باعث می‌شود آقایان شیک پوشی که آن را به تن می‌کنند، جذاب‌تر به نظر برسند. آبی آسمانی باعث ایجاد ظاهر رنگ‌ پریده در شما نخواهد شد؛ بلکه به سرزنده‌تر دیده شدنتان کمک می‌کند. آبی آسمانی از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به سفید دارد و می‌تواند با رنگ‌های مختلفی ترکیب شود.

عکس ست پیراهن آبی آسمانی با شلوار طوسی

سبز یشمی؛ رنگی آرام بخش از دل طبیعت

تا به این قسمت، از رنگ‌های روشن و متمایل به پاستلی حرف زدیم که می‌توانند گزینه مناسبی برای پوست‌های سبزه و گندمی باشند؛ اما این موضوع به آن معنا نیست که رنگ‌های تیره نمی‌توانند انتخاب جذابی برای این افراد باشند. سبز یشمی به‌عنوان رنگ مکمل پوست‌های سبزه و گندمی کاربرد دارد. این رنگ در کنار رنگ‌های روشن مانند کرم، سفید و مشکی جلوه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

چگونه کیف و کفش را سِت کنیم؟

چگونه کیف و کفش را سِت کنیم؟

چند سال اخیر بسیاری از خانم‌ها پیش از خرید کیف و کفش به این نکته توجه داشتند که حتما جنس، مدل و رنگ آن با یکدیگر همخوانی داشته باشد. از این رو خرید سِت کیف و کفش زنانه توجه بسیاری را به خود جلب می‌کرد. اما این روزها بسیاری از استایلیست‌هایی که در شبکه‌های مجازی حضور دارند، تمرکز ویژه‌ای در آزادی در انتخاب لباس دارند.

به بیان دیگر، به منظور زیبایی استایل‌تان، نیازی نیست که کیف و کفش یک رنگ، یک جنس و یک شکل داشته باشید. با کمی خلاقیت می‌توانید یک مدل کفش زنانه یا مردانه را با یک کیف متفاوت ترکیب کنید و استایل چشمگیر و متفاوتی داشته باشید. از این رو در ادامه مقاله به ۸ ایده چشمگیر سِت کیف و کفش مد روز می‌پردازیم.

۱- سِت کیف و کفش هم‌رنگ

سِت کیف و کفش هم‌رنگ
ست کیف و کفش

یکی از کلاسیک‌ترین ست کیف و کفش آن است که هر دو را در یک طیف رنگی یا کاملا یک‌دست و هم‌رنگ انتخاب کنید. برای مثال بسیاری از آقایان می‌توانند در محیط کاری رسمی یک کیف چرم مشکی را به همراه کفش چرم مشکی مردانه سِت کنند. این استایل کلاسیک هرگز از دنیای مد و فشن خارج نخواهد شد و همچنان در گروه استایل‌های پرطرفدار و محبوب خواهد بود.

با این حال خانم‌ها می‌توانند با توجه به استایل خود، ست کیف و کفش هم‌رنگ خود را انتخاب کنند. برای مثال اگر به استایل مجلسی یا رسمی علاقه دارید، می‌‌توانید یک کفش پاشنه بلند چرم قهوه‌ای را با یک کیف چرم قهوه‌ای سِت کنید. همچنین در صورتی که به استایل کژوال یا غیررسمی علاقه دارید، می‌توانید یک کفش تخت زنانه مشکی یا سرمه‌ای با یک کیف دوشی زنانه مشکی یا سرمه‌ای سِت کنید.

۲- ست کیف و کفش سفید و مشکی

سفید و مشکی رنگ‌های کلاسیکی هستند که هرگز محبوبیت خود را از دست نخواهند داد. معمولا این رنگ‌ها در استایل رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال توصیه می‌کنیم به منظور زیباتر شدن استایل‌تان تمام لباس‌هایتان مشکی باشند و تنها از دو آیتم سفید استفاده کنید یا بالعکس تمام لباس‌هایتان سفید باشد و تنها از دو آیتم مشکی استفاده کنید.

برای مثال خانم‌ها می‌توانند لباس‌های یک‌دست مشکی به تن کنند و شال و کفش سفید به پا کنند یا لباس‌های یک‌دست سفید بپوشند و از کفش و کمربند مشکی یا اکسسوری‌های مشکی استفاده کنند. البته آقایان هم می‌توانند کفش سفید به پا کنند، اما توصیه می‌کنیم از کفش ورزشی سفید مردانه بهره‌مند شوید.

۳- ست کفش کتانی و کیف کمری

ست کیف و کفش کمری
ست کیف و کفش کمری

کیف کمری یکی از ترندهای پرطرفدار و متفاوت امسال است و خانم‌ها و آقایان جوانی که به استایل کژوال یا غیررسمی و اسپرت علاقه دارند، می‌توانند با کمک ست کفش کتانی و کیف کمری، استایل خود را متفاوت و چشمگیر کنند.

یکی از کفش‌هایی که این دو سال اخیر فروش فوق‌العاده‌ای در بازار داشت، کفش کتانی بزرگ یا به اصلاح Ugly Sneakers است. این مدل کفش کتانی، با دیگر کفش‌های ورزشی و اسپرت تفاوت قابل توجهی دارد. در طراحی این مدل کفش‌ها از نگین، پولک و رنگ‌های فسفری استفاده شده است. البته دختران جوان بیشتر به این مدل کتانی توجه نشان دادند. اگر به این مدل کفش کتانی علاقه دارید، می‌توانید آن را با کیف کمری فسفری یا هوگرامی ست کنید.

البته Ugly Sneakers تنها کفشی نیست که آن را با کیف کمری ست کنید. شما می‌توانید هر مدل کفش اسپرت زنانه یا مردانه را با کیف کمری خود ترکیب کنید. کیف کمری مناسب حمل وسایل کوچکی همچون تلفن همراه و کیف پول است که ظاهری جذاب و جوان پسند نیز دارد و یک هدیه به یادماندنی نیز خواهد بود.

۴- ست کفش اسپرت و کیف چرم

شاید این مورد کمی عجیب به نظر برسد. اما با ورود استایل خیابانی (Street Style) به دنیای مد و فشن، هر چیزی ممکن است! استایل خیابانی که می‌تواند آغاز آن از هفته مد و فشن لندن دانست، به فردگرایی وابسته است. به بیان دیگر این استایل به ترند یا مدی وابسته نیست و کاملا به خلاقیت، روحیه و سلیقه خودتان بستگی دارد. بسیاری از استایلیست‌ها آن را «هرچه که دوست داری بپوش» تعریف کرده‌اند.

از این رو ست کفش اسپرت مردانه و کیف چرم نه تنها عجیب به نظر نمی‌رسد، بلکه متفاوت است و با کمی خلاقیت جذاب و چشمگیر نیز خواهد بود. منظور از کفش اسپرت می‌تواند یک کفش ورزشی یا یک کفش اسپرت تخت باشد. کیف چرم نیز می‌تواند یک کیف دوشی کلاسیک زنانه یا یک کیف دوشی که به کیف پستچی معروف است، باشد. این ترکیب کژوال و رسمی به کمی خلاقیت نیاز دارد که می‌توانید آن را به استایل اسمارت کژوال نیز تبدیل کنید.

۵- ست کفش کتانی و کوله پشتی

از رایج‌ترین استایل دانشجویی و مدرسه می‌توان به ست کفش کتانی و کوله پشتی اشاره کرد. این ترکیب هرگز قدیمی نخواهد شد و هر سال جذابیت بیشتری به آن اضافه می‌شود. اگرچه دست شما در انتخاب لباس مدرسه بسته است، اما می‌توانید با یک خرید ست کفش و کوله پشتی، احساس خوشایندی داشته باشید.

یکی از نکاتی که کفش و کوله پشتی شما را چشمگیر می‌کند، استفاده از یک رنگ روشن، همچون قرمز، آبی یا زرد است. همچنین از استفاده از کفش کتانی و کوله پشتی طرح‌دار همچون خال‌خالی یا گلدار نترسید، چرا که استایل‌تان را متفاوت می‌کند. دانشجویان نیز می‌توانند از رنگ‌های مکمل یا تک رنگ برای کیف و کفش استفاده کنند و لباس‌های خود را با کیف و کفش‌شان سِت کنند.


۶- ست کیف و کفش چرم

ست کیف و کفش چرم
ست کیف و کفش چرم

افرادی که به استایل کلاسیک علاقه دارند، خرید ست کیف و کفش چرم یک انتخاب بی‌نظیر است. کیف و کفش چرم تنها برای استایل‌های رسمی و مجلسی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. بلکه افرادی که به استایل کژوال علاقه دارند نیز می‌توانند از این ست کیف و کفش جذاب بهره‌مند شوند.

برای مثال بسیاری از برندها، کفش چرم اسپرت مردانه و زنانه را طراحی کرده‌اند که می‌تواند در چهار فصل سال از آن استفاده کرد. البته ناگفته نماند که بعضی از کفش‌های چرم تخت تنها مناسب فصل بهار و تابستان است و نمی‌توان آن‌ها را در فصل‌های سرد و بارانی استفاده کرد. در این صورت پیش از خرید کفش چرم اسپرت به این نکته نیز توجه کنید.

کیف چرم تنوع گسترده‌ای در طرح و رنگ دارد. یکی از مدل‌های کلاسیک و پرطرفدار آن، کیف چرم دوشی زنانه است که می‌توان آن را با کفش زنانه ست کرد. اما این روزها کوله پشتی چرم یا کیف چرم دستی مردانه و زنانه نیز از محبوبیت بسیاری در میان استایل کژوال دوستان، برخوردار است که می‌توانید این مدل کیف‌های اسپرت را به همراه کفش اسپرت چرم ترکیب کنید.

۷- ست کیف و چرم جیر

جیر پس از چرم محبوبیت بسیاری در دنیای مد و فشن دارد. یکی از پرطرفدارترین مدل کفش جیر، کفش کالج مردانه یا زنانه است. این مدل کفش مناسب افرادی با استایل اسمارت کژوال است. در استایل اسمارت کژوال از لباس‌های نیمه رسمی استفاده می‌شود .

کیف جیر دستی، یکی از مدل‌ کیف‌های جذابی است که نه تنها خانم‌ها، بلکه بسیاری از آقایان علاقه‌مند به دنیای مد و فشن می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. ابعاد کیف دستی کوچک است و شما می‌توانید تنها وسایل ضروری و کوچک همچون تلفن همراه، کیف پول مردانه ، کارت عابر بانک و کلید در آن قرار دهید. از ترکیب کفش کالج جیر و کیف دستی جیر می‌توانید در قرارهای نیمه‌رسمی یا مصاحبه‌های شغلی استفاده کنید.

۸- ست بوت و کیف مجلسی

ست بوت و کیف مجلسی
ست کیف و بوت

در ابتدا باید بگوییم که این ایده ست کیف و کفش تنها مخصوص خانم‌ها نیست و آقایان نیز می‌توانند به نحوی از این ترکیب بهره‌مند شوند. خانم‌هایی که به استایل زمستانی مجلسی علاقه دارند، احتمالا توجه خاصی به بوت و نیم‌بوت زنانه مجلسی نشان می‌دهند. ست بوت و کیف مجلسی سال‌ها است که مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. کیف مجلسی می‌تواند یک کیف دوشی ساده یا یک کیف دستی مجلسی و کوچک باشد که حتی اندازه کوچک آن، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.


بیشتر بخوانید: ۸ ایده چشمگیر برای سِت کیف و کفش