انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

وداع با فرشتگان ویکتوریا سکرت؛ مُد‌ علیه کلیشه

وداع با فرشتگان ویکتوریا سکرت؛ مُد‌ علیه کلیشه

سال‌های زیادیست که شنیدن نام برند ویکتوریا سیکرت تصویری از رژه مدل‌هایی زیبا در حالی‌که محصولات لوکس همین برند را بر تن دارند، به ذهن می‌آورد. این تصویر تقریبا در ذهن همه یکسان است.

برترین‌ها: سال‌های زیادیست که شنیدن نام برند ویکتوریا سیکرت تصویری از رژه مدل‌هایی زیبا در حالی‌که محصولات لوکس همین برند را بر تن دارند، به ذهن می‌آورد. این تصویر تقریبا در ذهن همه یکسان است. دختران جوان و زیبایی که همچون فرشته‌ها بال‌هایی مسحورکننده دارند و در اوج جذابیت جلوی دوربین رژه می‌روند. ایرادی که، اما از گذشته تا امروز از مسئولان رده‌بالای این برند گرفته می‌شد تک‌بعدی بودن این مدل‌ها بود و هرچند که برای دهه‌ها آرزوی هر مدل کم سن وسالی راه یافتن به جمع این فرشته‌ها بود، اما این دختران انگار عروسک‌هایی بودند که تنها برای جذابیت جنسی ساخته شده است.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید

مدیر عامل این برند، مارتین واترز در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز در روز چهارشنبه، رویه پیشین برند را از منظر فرهنگی نامناسب توصیف کرد و اعلام کرد برند لباس زیر ویکتوریا سیکرت قصد دارد فرشتگان معروفش را برای همیشه کنار بگذارد و به جای آن‌ها به سمتی برود که زنان امروز می‌خواهند.

صرف نظر از اقبال نشان دادن مردم و بازار به این تغییر، ما شاهد یکی از بزرگترین تغییر جهت‌ها در تاریخ مدرن برای رویکرد یک برند هستیم. برندی که سال‌ها با مدل‌هایی که بدون تعارف فرشته می‌نامیدشان، مرز‌های جذابیت جنسی زنانه را (اگر نه برای همه دست‌کم برای بسیاری) تعریف می‌کرد این روز‌ها از شنیدن صدای زن امروزی حرف می‌زند و می‌گوید مدل‌های جذاب لباس زیر این کمپانی، برای جامعه امروز مناسب نبودند.

انگار دیگر باید مدل‌های این برند لباس زیر، دخترانی با بدنی شبیه عروسک‌های باربی و سمبل جذابیت زنانه (با تعریف رسانه البته) را به دست فراموشی بسپریم. حالا دیگر احتمالا بال‌های زیبای این فرشته‌ها که معجونی از پر و بدلیجات بود و گاه وزنش به ۱۵ کیلوگرم می‌رسید، در انبار خاک خواهد خورد و خبری از رژه مدل‌ها در لباس‌های زیر مزین به الماس و هرچیز درخشان دیگر نخواهد بود.

بر اساس آنچه تا کنون اعلام شده است قرار است ۷ زن برجسته و الهام بخش جای فرشتگان معروف ویکتوریا سیکرت را بگیرند و به تبلیغات این برند شکلی امروزی ببخشند. با توجه به اقبال دنیا به این تغییر شاید بد نباشد اندکی با این ۷ زن که قرار است وجهه این برند بزرگ لباس زیر را به سلیقه زنان امروز دنیا نزدیک کنند، آشنا شویم.

مگان راپینو

اولین نفر فردیست که در سال‌های اخیر بار‌ها و بار‌ها چهره و صدایش را در حمایت از برابری جنسیتی و احقاق حقوق زنان دیده و شنیده‌ایم. مگان آنا راپینو، وینگر و کاپیتان مو صورتی و ۳۴ ساله باشگاهش و تیم ملی آمریکاست. راپینو که حالا دیگر حسرت هیچ افتخاری در فوتبال زنان را به دل ندارد مدت‌هاست که بخش بزرگی از زمان، انرژی و شهرتش را صرف آگاهی‌بخشی برای هم سطح کردن حقوق زنان و مردان می‌کند.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


اِیلین گو

ایلین که تنها ۱۷ سال سن دارد در زمینه اسکی فری استایل فعالیت می‌کند و قرار است در المپیک بعدی یکی از ورزشکاران آمریکا باشد. این ورزشکار خوش آتیه پدری آمریکایی و مادری چینی دارد و تا سال ۲۰۱۹ برای کشور چین مسابقه می‌داد.

ایلین ایستادن کنار ۶ زن دیگر منتخب ویکتوریا سیکرت را برای خود افتخار می‌داند و قول داده است از هیچ تلاشی برای از بین بردن موانع برابری جنسیتی دریغ نخواهد کرد.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


پالوما اِلسِسِر

نفر بعدی مدل ۲۹ ساله سوئیسی، آمریکایی، بریتانیایی پالوما السِسِر است. پالوما تنها مدلی است که با سایز ۱۴ تصویرش روی جلد مجله وگ کار شده است و یکی از فعالانی است که در این سال‌ها به تعریف غیر واقعی رسانه‌ها و برند‌ها از زیبایی زنانه اعتراض کرده است. پالوما معتقد است زنان در اندازه‌ها و شکل‌های متفاوتی زیبا هستند و تصویر باربی گونه‌ای که از بدن مورد قبول برای زن‌ها ارائه شده است، اثرات مخربی بر شخصیت و اعتماد به نفس دختران خواهد گذاشت.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


ادوت اکِچ

نفر بعدی مدل سودانی-استرالیاییِ ۲۱ ساله، ادوت اکچ است. ادوت که در این سن کم، سابقه همکاری با برند‌های مطرحی، چون سِینت لورن، والنتینو و جیونچی را در کارنامه دارد، دوران کودکی سختی داشته است. او در سودان جنوبی متولد شد و تا پیش از مهاجرت به استرالیا بیشتر کودکیش در کمپ پناهندگان کاکوما در کنیا گذشت. حالا ادوت قرار است جایگزین مدل‌هایی شود که هیچ شباهتی به تصویر واقعی زن در کشور‌های فقیر و توسعه نیافته نداشتند.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


آماندا دِکدنِی

تفاوت عمده آماندا با نفرات دیگر، حیطه کاری اوست. آماندا دکدنی یک روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ایست. آماندا کارش را با لاندن نیتیو (London Native) به عنوان مجری برنامه‌هایی، چون The Word و The Big Breakfast آغاز کرد و حالا بنا بر وبسایت‌اش بیشتر مشغول ضبط پادکست است. این فعال رسانه‌ای البته پایه‌گذار گرلگِیز (Girlgaze) هم هست. گرلگیز پلتفورمی دیجیتالیست که با هدف کاهش نابرابری جنسیتی و ارج نهادن به گوناگونی نژادی ایجاد شده است و به هر کسب و کار خلاقی در دنیا شانس دیده شدن می‌دهد.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


پریانکا چوپرا جوناس

پریانکا چوپرا بازیگر، خواننده، فیلم‌ساز و فعال رسانه‌ایست و یکی از بالاترین دستمزد‌ها را در رسانه‌های هندوستان دریافت می‌کند. پریانکا در هند به دنیا آمد و هرچند به گفته خودش دوست داشت مهندس شود، اما با بازی در سینمای بالیوود مسیر زندگی‌اش تغییر کرد. او اندکی بعد دختر شایسته هندوستان شد و البته بعد‌ها تاج دختر شایسته دنیا را هم بر سر گذاشت.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


والنتینا سمپایو

والنتینا بازیگر و مدل ۲۴ ساله، اهل کشور برزیل است. او پیشتر هم سابقه همکاری با برند ویکتوریا سیکرت را داشته است. بسیاری والنتینا را اولین مدل حرفه‌ای ترنس دنیا می‌دانند. والنتینا در روستایی با اکثریت ماهیگیر در شمال شرقی برزیل به دنیا آمد. مادر او معلم مدرسه و پدرش مانند بیشتر مردان روستا، ماهیگیر بود در ۸ سالگی پس از معاینه روانشناس، ترنسجندر شناخته شد. او بار‌ها و بار‌ها با مجلات و رسانه‌های گوناگون با صراحت درباره شرایطش حرف زده است و فعالیت‌های او به آگاهی‌بخشی درباره انسان‌های شبیه به او منجر شده است.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید


نظر شما

شاید بسیاری تغییر جهت ناگهانی ویکتوریا سیکرت را شگردی تبلیغاتی بدانند که تنها با هدف فروش بیشتر انجام شده است. بعید می‌دانم چنین حدسی کاملا اشتباه باشد، اما نکته جالب توجه اینجاست که ما امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که حتی برند بزرگ و ثروتمندی مانند ویکتوریا سیکرت هم ناگزیر به شنیدن صدای مردم است. مدیران این برند احتمالا نه از روی نیک‌خواهی بلکه برای طرد نشدن از سوی جامعه و از دست ندادن فروش مجبور به ویرایش تصویر این برند شده‌اند.

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌آید

نباید فراموش کنیم زنان (و مردان) زیادی تمام عمرشان را در راه برابری جنسیتی و اصلاح و واقعی کردن تصویر زن در رسانه صرف کرده‌اند و فشاری که مدیران ویکتوریا سیکرت در این سال‌ها تحمل کردند، نتیجه زحمات آن‌هاست.

شما مخاطبان برترین‌ها درباره تصویر رایجی که از زن در رسانه‌های جریان اصلی دنیا ارائه می‌شود، چه نظری دارید؟ آیا فکر می‌کنید که مدل‌ها (زن و مرد) بنا بر مقتضیات حرفه‌ایشان باید سایز و شکل معینی داشته باشند یا عقیده دارید انسان‌ها در شکل‌های متفاوتی زیبا هستند و رسانه‌ها و به طبع آن تبلیغات برند‌ها باید تصویری واقعی‌تر و انسانی‌تر برای مدل‌هایشان تعریف کنند؟ به نظر شما این ۷ زن جایگزین بهتری برای فرشتگان ویکتوریا سیکرت هستند؟

کیف سلبریتی های دنیا چه ویژگی‌هایی دارد ؟


کیف سلبریتی های دنیا چه ویژگی‌هایی دارد ؟


سلبریتی های دنیا و نحوه انتخاب کیف زنانه، دخترانه و مردانه لاکچری و محبوب آنها را با انتخاب مدل‌های جدید کیف در هرسال و تغییر مد در هر فصل دنبال کنید!


کیف زنانه و دخترانه و حواشی آنها همیشه از موضوعات جذاب و پرچالش در دنیای مد بوده و هستند. از دلایل این موضوع تأثیر سلبریتی‌های دنیا و نوع انتخاب آنها از این نمونه کیف‌هاست. برای عاشقان مد و فشن، بهترین الگو در انتخاب کیف و سایر لوازم مد حتی در کیف بچگانه، مواردی است که سلبریتی‌ها به آن علاقه‌مندند.

در میان سلبریتی‌های ورزشکار نیز انواع کوله پشتی از نمونه‌های مشخص هستند.

در ادامه شما را با پاسخ به این سؤالات همراهی می‌کنیم:

  • کدام فاکتورها باعث انتخاب یک کیف زنانه لاکچری می‌شود؟
  • سلبریتی‌های زن و مرد کدام کیف‌ها را پسندیدند؟
  • چگونه می‌توان مانند چهره‌های معروف در انتخاب کیف زنانه خوش سلیقه بود؟
  • تخفیف ویژه مخاطبان مجله آنلاین دلگرم!

همراه با ما این متن را دنبال کنید.

کیف مناسب یک سلبریتی چه مشخصاتی دارد؟

اگر شما فردی شیک‌پوش هستید یا با چنین فردی معاشرت دارید، لابد از تأثیر بالای کیف زنانه در تیپ و استایل افراد باخبرید! بی‌شک نمی‌توان نمونه‌ای از کیف زنانه شیک و لاکچری را دید و به یاد خانم‌های خوش‌لباس، امروزی و در یک کلام سلبریتی‌ها نیفتاد!

هم چنین دیدن هر کوله پشتی شیک ما را ناخودآگاه به یاد ورزشکاران معروف می‌اندازد!

در مورد کیف مردانه و آقایان شیک‌پوش و خوش‌لباس هم موضوع به همین شکل است.

اگر اغراق نباشد حتی کیف بچگانه شیک هم به‌نوعی یادآور کودکان زیبا، شیک و امروزی، و سلبریتی‌های کودک و نوجوان است! هر کوله پشتی شیک کودکان نمونه‌ای از کیف بچگانه لاکچری است.

لابد می‌پرسید در میان این همه تنوع کیف زنانه و حتی کیف بچگانه، چرا یادی از کیف دخترانه و نقش آن در پوشاک و استایل شیک و لاکچری نکردیم؟

دلیل این موضوع واضح بودن این ماجراست!

دختران در همه جای دنیا مظهر مد و نوگرایی هستند. هر کیف دخترانه شیک یا کوله پشتی امروزی، بی‌هیچ ‌چون‌وچرا نمادی از مد و کلاس است. چه به‌تنهایی مورداستفاده باشد و چه بخشی از ست کفش و کیف دخترانه به‌شمار آید.

از طرفی دختران از سنین پایین و حتی کودکی شیک بودن و تجربه مدل‌های روز را آغاز می‌کنند. پس تهیه کیف دخترانه مد روز و کوله پشتی دخترانه و کیف بچگانه دختران و قرار دادن آن در ردیف مد و استایل موضوعی نیست که نیاز به توضیح داشته باشد.

در ادامه مطلب به مشخصات کیف‌ زنانه و سایر انواع این محصول در نمونه‌های مورداستفاده سلبریتی‌ها می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.


سلبریتی‌ها، تنوع کوله پشتی و کیف‌های موردپسند آنها!

دنیای مد، دنیای زیبا و رنگینی است که اغلب مردم به آن تمایل دارند. اما درمورد افراد مشهور و شناخته شده، این بخشی از زندگی آنهاست که در مد شکل می‌گیرد.

از میان ملزومات مد و شیک‌پوشی، کیف زنانه، کیف دخترانه ، انواع کیف مردانه شیک و به‌روز و حتی کیف بچگانه و انواع کوله پشتی جزو اصلی‌ترین قطعات این پازل هستند.

حتی تصور یک بانوی سرشناس، هنرمند و شناخته شده با یک کیف ساده و خارج از مد چندان دلچسب نیست و کمتر اتفاق می‌افتد. همان‌طور که یک چهره ورزشی معروف را با یک کوله غیر برند کمتر می‌بینیم!

در مرور ویژگی‌های کیف زنانه، مردانه و دخترانه و کوله پشتی و حتی کیف بچگانه موردعلاقه سلبریتی‌ها این موارد را داریم:

  • کیف زنانه لاکچری و موردپسند سلبریتی‌ها هرگز از مدل‌های دمده و قدیمی نیست! این ویژگی در کیف مردانه و انواع کیف دخترانه برای افراد مشهور نیز صدق می‌کند.
  • کیف مردانه لاکچری، اصولاً باید از متریال مرغوب تهیه شود! ویژگی اصلی کیف مردانه شیک، مرغوبیت متریال مصرفی در ساخت آن است. کیف مردانه چرم و نیز کیف مردانه اداری از همین جنس بیشترین مقبولیت را بین آقایان سلبریتی دارد.
  • کیف دخترانه سلبریتی‌ها بدون شک با مزون فصل هماهنگی دارد! مگر می‌توان شیک‌پوش و امروزی بود و از تغییر مد فصل بی‌خبر ماند؟ یا کیف دخترانه دمده از نوع کوله پشتی را بر شانه یک خانم جوان اهل مد دید؟ یا حتی دختر بچه‌ای شیک‌پوش را بدون کیف بچگانه لاکچری و مطابق مد دید؟


هرگز در مورد به‌روز بودن کیف دخترانه و کوله پشتی یک خانم شیک‌پوش به خود شک راه ندهید!

  • کیف بچگانه لاکچری شاد، زیبا و در عین حال به‌روز و مدلیزه است. افراد شیک‌پوش و خوش استایل، از همان کودکی درمورد لباس و لوازم و حتی کیف بچگانه خود حساس هستند و آن را مطابق مد و شیک انتخاب می‌کنند. حتی کوله پشتی بچگانه هم نمونه‌ای از مد و شیک‌پوشی است.
  • افراد میان‌سال، مسن و حتی سالمندان نیز در مد و شیک‌پوشی شریک هستند. پس اگر مایلید نمونه‌ای از کیف زنانه لاکچری یا کیف مردانه خاص و متمایز برای بزرگان تهیه کنید، توجه به تیپ و استایل سلبریتی‌های همان سنین را فراموش نکنید.

بدون شک نمونه‌های مناسب و شیکی از انواع کیف زنانه و نیز تنوع کیف مردانه برای افراد بزرگسال و حتی مسن نیز وجود دارد. کافی است نگاهی به نوع و ظاهر کیف‌هایی بیندازید که افراد مشهور به دست دارند تا الگوی مناسبی برای این مورد پیدا کنید.


کلام آخر!

اگر مایلید مانند سلبریتی‌ها شیک و به‌روز باشید، از تنوع کیف زنانه، متریال کیف مردانه، تازگی و زیبایی کیف بچگانه و سرانجام شیک و اسپرت بودن کوله پشتی ورزشی غافل نشوید! در مورد کیف دخترانه و تنوع مد آن هم نگران نباشید. مدل‌های بی‌شمار و تمام‌نشدنی کیف دخترانه بهترین راهنمای شما در این مورد خواهند بود.

برای آنکه افراد مسن هم از قلم نیفتند، نمونه‌هایی از کیف زنانه ویژه این سنین و شیک‌ترین کیف‌ مردانه مناسب پدربزرگ‌ها را ببینید.

فروشگاه سیلار ضمن ارائه راهنمایی و مشاوره در مورد کیف زنانه و سایر مدل‌ها، به عرضه طیف وسیعی از کیف‌های موردپسند سلبریتی‌ها و شیک‌پوشان می‌پردازد.


مد سریع یا فست فشن چیست ؟

مد سریع یا فست فشن چیست ؟


 فست فشن, مد سریع, فست فشن چیست

فست فشن چیست ؟


درباره فست فشن چه میدانید؟

فست فشن یا مد سریع به لباس هایی گفته می شود که با سرعت تولید می شوند و با قیمت پایین به فروش می رسند. این لباس ها از کیفیت پایینی برخوردار هستند و تقریبا می توان گفت یکبار مصرف هستند.

آیا شما در مورد مد کمی گیج شده اید و این که چرا بسیاری از افراد باعث سر و صدا در آن شده اند؟

ما در مورد سنگریزه درباره ی اینکه چه چیزی مد سریع، آهسته و محیط زیست است سوالات زیادی دریافت می کنیم که این راهنمای ساده را برای کمک به شما در درک تأثیر مخرب مد سریع جمع آوری کرده ایم.


مد سریع چیست ؟

مد سریع اصطلاحی است که برای توصیف طرح های لباس استفاده می شود و برای استفاده از ترندها به سرعت از خانه ی مد به فروشگاه ها منتقل می شود. این مجموعه ها اغلب براساس سبک های ارائه شده در نمایشگاه ها در هفته مد یا مشاهیر استفاده می شوند. مد سریع به مصرف کنندگان اصلی این امکان را می دهد تا ظاهر جدید داغ یا چیزهای بزرگ با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنند.


مد سریع به دلیل ارزان تر بودن، ساخت سریعتر و روش های حمل و نقل، افزایش اشتهای مصرف کنندگان برای سبک های لحظه ای و افزایش قدرت خرید مصرف کننده - به ویژه در میان جوانان - رایج شد. به دلیل همه اینها، مد سریع، سنت برچسب های لباس معرفی شده در معرفی مجموعه ها و خطوط جدید را به صورت منظم و فصلی را به چالش می کشد. در حقیقت، غیر معمول نیست که خرده فروشان مد روز در یک هفته چندین بار محصولات جدیدی را برای ادامه روند معرفی می کنند.


مد سریع چیست, آشنایی با مد سریع, همه چیز درباره ی فست فشن

همه چیز درباره ی فست فشن


چه چیزی با فست فشن یا مد سریع اشتباه است؟

مد سریع تولید انبوه لباس های ارزان قیمت، بی کیفیت و یکبار مصرف است. برای ایجاد ایده در مورد مقیاس این مشکل، صنعت مد سالانه 80 میلیارد لباس عجیب و غریب را از بین می برد - این رقم برای هر فرد روی زمین بیش از 10 است.


و 400٪ بیشتر از تولید 20 سال پیش است.


این چرخه یکبار مصرف شیطانی در حال سوختن است زیرا:

_ لباس ها ارزان می شوند.

_ با پایین آمدن قیمت، کیفیت آنها نیز پایین می آید.

_ در حالی که قیمت ها در حال کاهش هستند، روند مد در حال شتاب گرفتن است.

_ این انگیزه ای را برای مردم ایجاد می کند تا لباس های بیشتری بخرند تا از روند آن مطلع شوند.


از آنجا که مردم می دانند که طرح و مدل بعدی در گوشه و کنار قرار دارد و لباس های آنها به زودی از مد می افتد، انگیزه ای برای مراقبت از آنها ندارند. این بدان معنی است که آنها سریعتر از بین می روند.


آنچه در این سیستم مد سریع، اشتباه است این است که اکثر موارد نه بازیافت می شوند و نه اهدا می شوند.


در عوض، آنها یا به محل دفن زباله می روند یا سوزانده می شوند.


هر حلقه در زنجیره ی مد سریع با هزینه های زیاد زیست محیطی و اجتماعی همراه است.


تجزیه لباس ما می تواند تا 200 سال طول بکشد، بنابراین سیاره ما دائماً توسط مواد غیر طبیعی بیشتر و بیشتر آلوده می شوند.


چه چیزی با مد سریع مشکل دارد؟ چرا برای محیط زیست مضر است؟

مد سریع از جهات مختلف به کره ی زمین خسارت و آسیب می زنند :


 مصرف آب

 میکرو الیاف

 گازهای گلخانه ای

 جنگل زدایی

 سموم

 حقوق بشر


فست فشن، لباس ارزان قیمت اما شیک را توصیف می کند که به سرعت از طراحی به فروشگاه های خرده فروشی منتقل می شود تا مطابق روندها باشد، مجموعه های جدید به طور مداوم معرفی می شوند.



از جنبه های منفی، مد سریع نیز با آلودگی، زباله، انتشار ذهنیت "یکبار مصرف"، دستمزد کم و محل کار ناامن ارتباط دارد.


مزایا و معایب مد سریع, درباره ی فست فشن, سریع مد چیست

یکی از مزایای فست فشن داشتن تعداد زیادی لباس است


مزایا و معایب فست فشن

مزایای مد سریع

مد سریع فواید کسب و کار است. معرفی مداوم محصولات جدید مشتریان را ترغیب می کند که بیشتر به فروشگاه ها مراجعه کنند، به این معنی که در نهایت خرید بیشتری انجام می دهند. فروشنده کالاهایی را که به فروش می رسند را با کالاهای جدید جایگزین می کند. بر این اساس، مصرف کنندگان می دانند کالایی را که دوست دارند را بدون توجه به قیمت آن، خریداری کنند زیرا به احتمال زیاد مدت طولانی در دسترس نیستند. و از آنجا که لباس ها ارزان است (و ارزان تولید می شوند)، مردم می توانند به آسانی برای خریدهای تازه وارد فروشگاه ها شوند.


مد سریع نیز مسئول سودهای کلان است ، به خصوص اگر تولید کننده ای بتواند روند را قبل از رقابت بپردازد. سرعت حرکات مد سریع به خرده فروشان کمک می کند تا از کاهش مارک، که به حاشیه تبدیل می شود، جلوگیری کنند. اگر خساراتی وجود داشته باشد، شرکت های مد سریع می توانند با راه اندازی یک خط لباس، طرح یا محصول جدید، به سرعت بهبود یابند.


در مورد مزایای مصرف کننده ، مد سریع این امکان را به مردم می دهد تا لباس دلخواه خود را در صورت تمایل تهیه کنند. همچنین ، این باعث شده است که لباس مقرون به صرفه تر باشد - و نه فقط هر لباسی، بلکه یک لباس شیک و ابتکاری است. دیگر آخرین ظاهر یا "خوش پوش بودن" یا داشتن کمد لباس بزرگ برای ثروتمندان و مشهورین نیست.


به همین دلیل، مدافع استدلال می کند که مد سریع تأثیر دموکراتیک سازی بر مد - و بر جامعه داشته است. حتی افراد متوسط ​​نیز می توانند به طور مداوم لباس های جدید هوشمند بخرند، به چیزهای سرگرم کننده یا غیرعادی بپردازند و هر روز چیز متفاوتی بپوشند.


معایب مد سریع, مزایای مد سریع, معایب فست فشن

یکی از معایب فست فشن کیفیت پایین لباس ها می باشد


معایب مد سریع

علیرغم مزایای مشتریان، مد سریع نیز مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا نگرش "دور انداختن" را تشویق می کند. به همین دلیل به آن مد یکبار مصرف نیز گفته می شود. بسیاری از شیک پوشان سریع در نوجوانی و اوایل بیست سالگی - گروه سنی مورد هدف این صنعت - اعتراف می کنند که فقط یک یا دو بار خریدهای خود را به تن کرده اند.


می توانید بحث کنید که آیا چنین ذهنیت دور ریختنی واقعاً به صرفه است یا خیر: اگر خریدهای متعددی از لباس های مد سریع، که ارزان قیمت هستند، در نهایت هزینه خرید بیشتر از خرید چند لباس گران قیمت که ماندگاری بیشتری دارند، برای مصرف کننده تمام می شود.مطمئناً هزینه بیشتری برای کره زمین دارد. 


منتقدان ادعا می کنند که مد سریع به دلیل ارزان بودن مواد و روش های ساخت و تولید که از آن استفاده می کند، در آلودگی، زباله و فرسودگی برنامه ریزی شده نقش دارد. لباس هایی که ارزان هستند، زود کهنه می شوند حتی نمی توان آنها را بازیافت کرد زیرا بیشتر (بیش از 60٪) از مواد مصنوعی ساخته شده اند. بنابراین وقتی آنها دور ریخته می شوند ، سالها در محل دفن زباله ها قالب می گیرند.


اکثر شرکت های مد سریع، تولید کالاهای خود را به خارج از کشور سپرده می کنند - معمولاً به تولیدکنندگان مستقر در کشورهای در حال توسعه - و برخی از آنها در نظارت بر پیمانکاران فرعی خود، خیلی سخت گیر نبوده و در مورد زنجیره ی تامین خود شفاف نبوده اند. این امر منجر به این شد که منتقدان متهم شوند که مد سریع بر اساس شرایط بد کار، حقوق ناچیز و سایر اقدامات مورد سوء استفاده قرار می گیرد. از آنجا که لباس در خارج از کشور تولید می شود، مد سریع نیز به کاهش صنعت پوشاک ایالات متحده کمک می کند، جایی که قوانین کار و مقررات محل کار، قوی تر و دستمزد بهتر است.


مد سریع نیز به دلیل مالکیت معنوی مورد انتقاد قرار گرفته است، برخی از طراحان ادعا می کنند که طرح های آنها به طور غیرقانونی کپی و به تولید انبوه توسط شرکت های مد سریع رسیده است.


بهترین ترکیب رنگ برای ست کردن با لباس صورتی



رنگ صورتی یکی از بهترین رنگ ها برای استایل پاییز و زمستان خانم های شیک پوش است اما باید بدانید لباس های صورتی را با چه رنگ هایی می توانید ست کنید.

راهنمای ست لباس صورتی با رنگ های مختلف

رنگ صورتی از رنگهای گرمی محسوب می شود که در بیشتر فرهنگ ها به عنوان یک رنگ ناز و دخترانه شناخته شده است صورتی بخاطر رنگ منحصر به فردش گزینه خوبی برای به کار بردن در فصل های سرد و همچنین عالی ترین انتخاب برای فصل بهار می باشد.

ست لباس صورتی

از ترکیب رنگ سفید و قرمز صورتی به وجود می آید و دارای طیف رنگی متفاوتی می باشد که اسم های مختلفی نیز دارد که در زبان فارسی ما با عنوان صورتی پررنگ ، کمرنگ و گلبهی می شناسیم.

برخلاف تصوری که دارید در ست های رسمی و روزانه ترکیب کردن این رنگ کار دشواری نیست چرا که تناژ پاستلی و روشن این رنگ تا حدودی با همه رنگهای تیره هماهنگ می شود.

صورتی، رنگی می باشد که به خاطر سرزندگی و نشاط بخش بودنش می توان در لباس های نوزادان و کودکان استفاده کرد به خاطر اینکه آرامش را تداعی می کند. هرچقدر رنگ صورتی به سمت روشنی برود احساس ملایمت و آرامش بیشتری دارد و هر چه رنگ ان تیره تر باشد رنگی پر انرژی و پر جنب و جوش جلوه می کند.

صورتی رنگ مورد علاقه و بسیار جذاب بیشتر دختر خانم ها می باشد چنانچه تمایل دارید با اصول صحیح ست کردن لباس های صورتی با رنگهای دیگر آشنا شوید با این مطلب همراه باشید. در این بخش خواندنی از دنیای مد نمناک قصد داریم شما مخاطبان خوش ذوق و شیک پوش را با اصول ست کردن لباس صورتی و رنگهای دیگر آشنا کنیم.

ست لباس صورتی

ست لباس صورتی و خاکستری

ترکیبی از رنگ خاکستری و صورتی در چشم همه زیبا به نظر می آید مطمئنا از این ترکیب رنگ استفاده کرده اید به خاطر خنثی بودن رنگ خاکستری ، بهترین گزینه برای ترکیب با صورتی می باشد چراکه صورتی شادابی و انرژی خاصی به رنگ خاکستری می بخشد صورتی با وجود دارا بودن احساس شادی در کنار خاکستری متعادل شده و برای هر مجلسی مناسب می باشد.

ست لباس صورتی و آبی

یکی از بهترین ترکیباتی که با صورتی می توان ایجاد کرد ترکیب آبی و صورتی می باشد حتی اگر همه طیف آبی و صورتی را با هم ست کنید باز هم قشنگ ترین ترکیب تشکیل می شود و هر چقدر به سمت روشن و ملایم برود لطیف ترین احساس ها ایجاد می شود اما چنانچه تمایل دارید بیشتر از همیشه خاص و منحصر به فرد به چشم بیاید پیشنهاد می کنیم از رنگهای تیره صورتی و آبی تیره استفاده کنید.

ست استایل صورتی

ست لباس صورتی روشن با طرح پوست حیوانات

چنانچه نیم نگاهی به کالکشن J.Crew بکنید متوجه خواهید شد که به کار بردن رنگ صورتی به همراه لباس هایی با طرح پوست حیوانات مثل لباس پلنگی ترکیب بسیار زیبا و شیکی تشکیل می دهد.

ست لباس صورتی پاستلی و رنگ سفید

چنانچه علاقه مند به یک استایل منحصر به فرد می باشید پیشنهاد می کنیم رنگ صورتی پاستلی خیلی روشن را با رنگ سفید ست کرده تا نمایی جذاب و شیک به خود بگیرید.

ست لباس صورتی با رنگ قرمز

ترکیب دو رنگ قرمز و صورتی با هم در یک لباس بسیار جذاب و شیک است این استایل به طور کامل تک رنگ یا استایل مونوکروم نیست بلکه ترکیبی است و در واقع ترکیب رنگ بسیار شیکی دارد برای اینکه بیش از حد دخترانه به نظر نرسید موقع انتخاب تناژ بین دو رنگ دقت بالایی داشته باشید مثلاً می توانید رنگ قرمز یا گیلاسی را با صورتی خیلی روشن ست کنید.

ست لباس صورتی و قرمز

ست لباس صورتی با رنگ کرم شتری

جالب است بدانید که رنگ های خیره کننده و درخشان در کنار رنگ های خنثی بسیار جلب توجه می کند به خاطر همین است که رنگ صورتی با رنگ کرم شتری ترکیبی بسیار جذاب ایجاد می کند مثلاً شما می توانید با ست کردن یک کیف دستی به رنگ صورتی و یک اُورکت کلاسیک استایلی متفاوت داشته باشید.

ست لباس صورتی و سفید

چنانچه این ترکیب به سمت کم رنگ میل کند ترکیبی خانومانه و لطیف ایجاد می شود این ترکیب را می توان با صورتی پررنگ و سفید مطلق و یا گلبهی و رنگ کرم ملایم خلق کرد. در هر حال ست جذابی با این ترکیبات می توانید داشته باشید.

ست رنگ صورتی و سفید

ست لباس صورتی و سبز

از آنجایی که هم رنگ صورتی و هم رنگ سبز از جمله رنگ های پر انرژی و شاد هستند بنابراین ترکیب این دو رنگ بسیار فرح بخش و لذت بخش می باشد هرچقدر رنگ سبز مایل به زرد باشد و هر چه صورتی تیره تر باشد طیف جذابی از این دو رنگ ایجاد می شود.

ست لباس صورتی و مشکی

برای اینکه صورتی دقیقا همان طوری که هست به چشم بیاید فقط با ترکیب شدن با رنگ مشکی میسر می شود و جلوه جذاب تری به خود می گیرد این خاصیت رنگ مشکی است که صورتی را تا این حد برجسته و زیبا تر می کند بنابراین رنگ صورتی چه کم رنگ و چه پررنگ باشد چنانچه در زمینه ی مشکی قرار بگیرد خیلی خوب خودش را نشان می دهد.

چرا باید لوازم آرایشی خود را اینترنتی بخریم؟



خرید آنلاین لوازم آرایشی

با توجه به اپیدمی ویروس کرونا خرید اینترنتی جایگاه ویژه‌ای در سبک زندگی همۀ افراد پیدا کرده است. خرید آنلاین لوازم آرایشی که این روزها طرفداران زیادی دارد، روشی مناسب برای تهیه لوازم آرایش موردنیاز شما محسوب می‌شود که بسیار مقرون‌به‌صرفه است. در این مقاله به معرفی انواع لوازم آرایشی که می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر آنلاین خریداری کنید، پرداخته‌ایم.


چرا باید لوازم آرایشی خود را اینترنتی بخریم؟

خرید اینترنتی لوازم آرایشی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، در درجه اول با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا روشی امن برای حفظ سلامت افراد محسوب می‌شود. خرید آنلاین لوازم آرایش، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با دقت به بررسی محصول موردنظر خود و برندهای مختلف بپردازید و به مقایسه آن‌ها بپردازید. علاوه بر این، با استفاده ازنظر کارشناسان و یا کاربران فروشگاه اینترنتی می‌توانید بهترین انتخاب را هنگام خرید لوازم آرایشی، داشته باشید و بدون ماندن در ترافیک محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.


انواع لوازم آرایشی را بشناسید!

اولین قدم برای سفر به هنر آراستن صورت، شناخت انواع لوازم آرایشی صورت و کارایی آن‌ها است. اگر شناخت خوبی از انواع لوازم آرایشی داشته باشید، خرید و استفاده از آن‌ها برای شما بسیار لذت‌بخش خواهد شد. در ادامه به معرفی انواع لوازم آرایش که باید در کیف آرایش خود داشته باشید، پرداخته‌ایم.


کرم پودر

کرم پودرها یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی هستند که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. کرم پودر را معمولاً به رنگ پوست یا رنگی که می‌خواهید پوست‌ شما جلوه کند، تهیه نمایید. این محصولات آرایشی در انواع مایع، کرم و موس در بازار وجود دارند که در میزان پوشش دهی با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند.


پرایمر صورت

استفاده از پرایمر اطمینانی برای شما ایجاد می‌کند که آرایش شما ماندگاری بیش‌تری خواهد داشت. پرایمر‌های صورت یک لایه‌ی محافظتی بر روی پوست ایجاد کرده و آن را نرم و لطیف می‌کنند. پس از استفادۀ مرطوب‌کننده و قبل از کرم پودر از پرایمر استفاده کنید تا رطوبت به پوستتان نفوذ کند.


کانسیلر صورت و چشم

کانسیلر اغلب برای پوشش دهی بیش‌تر لک‌ها و تیرگی‌های پوستی به کار می‌رود. کانسیلرها غلیظ‌تر و جامد‌تر از کرم پودرها هستند و پایداری و پوشش بیش‌تری ایجاد می‌کنند. کانسیلرها به دو دسته‌ی کانسیلر زیر چشم و کانسیلر صورت تقسیم می‌شوند.


پنکیک

پنکیک یکی دیگر از انواع لوازم آرایش پرکاربرد صورت است که به‌تنهایی یا روی کرم پودر برای ایجاد یک جلوه‌ی نهایی از آرایش مورداستفاده قرار می‌گیرد.

خرید آنلاین لوازم آرایشی

رژ لب

رژلب، محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع لوازم آرایش زنانه است. خرید اینترنتی رژ لب این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با دقت رنگ‌های متفاوت و زیبای رژ لب را مشاهده و انتخاب نمایید. بعد از رژ لب، برق لب، مداد لب و لاک لب از دیگر لوازم آرایشی مربوط به آرایش لب هستند که طرفداران بسیاری دارند.


رژ گونه

رژ گونه از پرکاربردترین محصولات آرایشی است که برای گلگون کردن گونه‌ها استفاده می‌شود. رژ گونه علاوه بر برجسته‌تر نشان دادن استخوان گونه، نوعی سرزندگی را در چهره جاری کرده و آن را بشاش‌تر جلوه می‌دهد.


بی‌بی کرم

بی‌بی کرم، کرمی چندکاره است که کارکردهای خوبی بر روی پوستتان خواهد‌ داشت. بی‌بی کرم علاوه بر برخورداری از خاصیت پوشانندگی، ممکن است یک یا چند مورد از خواص مرطوب‌کنندگی، سفیدکنندگی، ضد چروک و ضد آفتاب را نیز در خود داشته باشد. در حال حاضر هیچ‌چیز مثل یک بی‌بی کرم پوشش کرم پودری و خواص درمانی متعدد را همزمان ارائه نمی‌کند.


هایلایتر

هایلایتر برای ایجاد درخشش بیش‌تر در برخی نقاط صورت به کار می‌رود. اگر می‌خواهید توجه بیش‌تری را به برخی از نقاط صورتتان جلب کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک هایلایتر است.


برنزه کننده

با توجه به افزایش محبوبیت پوست برنزه در سال‌های اخیر، پودر‌های برنزه کننده جایگزین بسیار خوبی برای شیوه‌های پرضرر برنزه کردن پوست هستند. به‌علاوه با این روش، هر زمان که دلتان برای رنگ پوستتان تنگ شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صورتتان را بشویید!

خرید آنلاین لوازم آرایشی

خط و مداد چشم

خط چشم و مداد چشم، از دیگر پرکاربردترین لوازم آرایشی هستند که هر دو برای فرم دهی به حالت چشم به کار می‌روند.


مداد ابرو

مداد ابرو یک وسیلۀ آرایشی در کیف آرایش شما است. با استفاده از مداد ابرو، می‌توانید به ابروهایتان رنگ ببخشید و آن‌ها را پرپشت‌تر و درخشان‌تر جلوه دهید.


ریمل

ریمل یکی دیگر از پرکاربردترین و محبوب‌ترین انواع لوازم آرایشی است که برای تیره‌تر و بلندتر کردن مژه‌ها و حجم دادن به آن‌ها استفاده می‌شود. خرید اینترنتی ریمل امکان مقایسه انواع مدل‌های آن را برای شما فراهم می‌کند.


سایه‌ی چشم

سایۀ چشم یکی از خاص‌ترین لوازم آرایشی است که جلوه صورت شما را با تأکید به چشم‌ها، درخشان‌تر از همیشه می‌کند.خرید اینترنتی لوازم آرایشی روشی محبوب میان خانم‌ها و دختران جوان است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند بدون حضور در محیط‌های شلوغ خرید کنید و از خرید خود لذت ببرید. اگر به دنبال خرید اینترنتی لباس و انواع لوازم آرایشی هستید، با مراجعه به فروشگاه آنلاین لباس بانی مد می‌توانید از تجربه خرید آنلاین خود لذت ببرید.