انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

انتشار مقالات سبک زندگی، اطلاعات عمومی ....

لباس نوزادی پسرانه تابستانی

اگر فرزندی در راه داشته باشید یا می‌خواهید به دوستی کمک کنید، حتما برای اینکه بدانید چه وسایلی برای نوزاد نیاز است، در گوگل جست و جو کرده‌اید. واقعیت این است که بسیاری از وسایل در ست لباس نوزاد یا سیسمونی غیر ضروری هستند اما نه همۀ آن‌ها!

نوزاد شما قطعا به چند نوع لباس با جنس و سایز مناسب نیاز دارد؛ اما از کجا بدانیم کدام لباس نوزادی پسرانه تابستانی را حتما باید تهیه کنیم؟

نکته اول این که همه می‌دانیم برای تابستان به لباسی مانند کاپشن نیازی نیست اما کلاه، لباس آستین بلند یا جوراب چطور؟ دمای بدن نوزادان با دیگران متفاوت است و به همین دلیل نمی‌توان از تهیه کلاه یا جوراب در این فصل خودداری کرد. در حقیقت، بهتر است ابتدا فهرستی از لباس‌های مورد نیاز فرزندتان را تهیه کنید. به همین دلیل، ما در ادامه فهرستی از لباس‌هایی تهیه کرده‌ایم که برای نوزادان تا سه ماهه مورد نیاز است:

۱-      بادی نوزاد آستین ‌کوتاه برای راحتی بیشتر کودک شما

بادی نوزادی پسرانه

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین لباس های نوزادی پسرانه تابستانی، بادی آستین‌کوتاه است. این لباس‌ها نه‌تنها برای خانه بهترین گزینه به‌حساب می‌آیند، بلکه می‌توان آن‌ها را زیر لباس‌های مهمانی نیز به نوزاد پوشاند. هرچند که طی تابستان پیشنهاد این است که تا حد امکان لباس‌های اضافی به کودک خود نپوشانید. نکته دیگر این که در انتخاب جنس بادی‌ها حساس باشید، چراکه آن‌ها مستقیما با پوست نوزاد شما در تماس هست.


۲- رامپر بچه گانه پسرانه، جذاب، راحت و زیبا!

رامپر نوزادی پسرانه

رامپرهای بچگانه پسرانه برای نوزاد تازه به دنیا آمدۀ شما یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. آن‌ها معمولا در انتها هم چند دکمه دارند که عوض کردن پوشک بچه را آسان می‌کند. رامپرهای نوزادی غالبا رنگارنگ و سرشار از طرح و رنگند؛ بنابراین انتخاب یکی دو تا از این نوع لباس نوزادی پسرانه تابستانی برای نوزادتان احتمالا کار بسیار دشواری خواهد بود.

۳- کیمونو، یک استایل جالب و راحت برای نوزاد شما

لباس تابستانی نوزادی

کیمونوها فقط لباس‌های ژاپنی نیستند که کودک شما در آن‌ها بانمک‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد؛ باز کردن آن‌ها راحت است و از همه مهم‌تر این که نیازی ندارید تا برای پوشاندن کیمونوها به نوزادتان، لباس را روی پوست صورتش بکشید.

۴- شورت نوزادی، از لباس‌های ضروری در کیف کودک

شورت نوزادی پسرانه

شورت نوزادی نه تنها نوعی کاور برای پوشک فرزندتان به حساب می‌آید، بلکه با رنگ‌هایش جنسیت کودکتان را هم به دیگران اعلام می‌کند. از طرف دیگر، این نوع لباس برای عکاسی از نوزادان تازه به دنیا آمده یکی از بهترین انتخاب‌هاست.


۵- لگ نوزادی، از ضروریات کیف والدین

عکس شلوار نوزادی پسرانه

مهم نیست که چند دست لباس برای نوزاد خود تهیه کرده‌اید، لگ نوزادی همیشه یکی از ضروریات داخل کیف دستی برای فرزند دلبند شما خواهد بود. آن‌ها در عین راحتی، کودک شما را گرم نگه می‌دارند و از این نظر لازم و ضروری هستند.

۶- لباس نوزادی پسرانه مجلسی، برای مهمانی‌ها!

مدل لباس نوزادی پسرانه مجلسی

همیشه قرار نیست نوزاد شما در خانه بماند!

درحقیقت، باید به فکر چند دست لباس نوزادی پسرانه مجلسی هم باشید تا زمانی که خواستید فرزندتان را به مهمانی ببرید، خوش‌تیپ و خوش‌استایل در جمع ظاهر شود. این نوع لباس‌ها عموما تقلید زیبا و بامزه‌ای از لباس‌های بزرگترها هستند که در قالب لباس‌های بچه دوخته می‌شوند و قلب همه را تسخیر می‌کنند. انواع لباس نوزادی لاکچری هم معمولا در همین دسته لباس قرار می‌گیرد؛ هرچند که لباس‌های خانگی لاکچری هم جالب و جذاب هستند.

۷- کلاه، عنصر جدانشدنی کیف وسایل بچه

عکس کلاه نوزادی پسرانه

مهم نیست تابستان باشد یا زمستان؛ زمانی که برای خرید لباس نوزادی پسرانه می‌روید، لازم است حتما دست کم یک کلاه برای او خریداری کنید. چراکه همیشه جایی هست که باد کولر زیاد یا هوا برای کودک شما سرد باشد. بنابراین، داشتن یک کلاه در ساک بچه یک الزام برای هر پدر و مادر جوانی به‌حساب می‌آید.

۸- جوراب، برای گرم نگه‌داشتن آن پاهای کوچک!

مدل جوراب نوزادی پسرانه

دمای طبیعی بدن نوزادان بین ۳۶ تا ۳۷٫۵ درجه سانتی‌گراد است اما آن‌ها باید تلاش بیشتری برای حفظ دمای بدنشان به خرج بدهند. شما به عنوان والدین، می‌توانید با پوشاندن لباس‌های مناسب به او در تنظیم دمای مناسب بدنش کمک کنید و جوراب‌ها اینجا به کارتان می‌آید. شاید جوراب‌ها از الزامات لباس نوزادی پسرانه تابستانی به حساب نیاید اما واقعیت این است که مثل کلاه، باید چند تایی از آن را در کیف داشته باشید تا اگر احیانا احساس کردید که نوزادتان نیاز به پوشش بیشتری دارد، از آن‌ها استفاده کنید.




۹- پیشبند، برای حفاظت از لباس‌ها!

مدل پیشبند نوزادی

حالا برای اینکه همه این خریدها را بتوانید برای مدت بیشتری تمیز نگه دارید، لازم است تا زمان غذا خوردن فرزند دلبندتان، لباس‌ها را به نوعی از غذای بچه که دائم سر می‌خورد و می‌ریزد، محافظت کنید؛ پس در سیسمونی نوزادتان حتما چند پیشبند قرار بدهید.

لباس نوزادی پسرانه جدید

در این مطلب، به انواع وسایل و لباس نوزادی پسرانه تابستانی پرداختیم که لازم است حتما در کیف نوزاد داشته باشید. بنابراین، اگر نوزاد شما تازه به دنیا آمده یا قرار است تا به زودی به دنیا بیاید، بهتر است تا حتما این لباس‌ها و وسایل را تهیه کنید تا کاملا برای مراقبت از فرزند عزیزتان آمادگی داشته باشید. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ نظرات و پیشنهادات خود را برای ما کامنت کنید.

چرا خرید تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت دارد؟

چرا خرید تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت دارد؟

بسیاری از کودکان دوست دارند که درفصل گرم تابستان بازی کنند. در این صورت باید لباس راحت و خنکی به تن کنند تا هنگام فعالیت و بازی، راحت‌تر باشند و تعریق موجب آزار و اذیت آنان نشود. از این رو اگر می‌خواهید لباس مناسبی برای کودکتان تهیه کنید، خرید تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت بسیاری دارد. با این حال توصیه می‌کنیم پیش از خرید لباس پسرانه شیک به نکات زیر توجه کنید.


۱٫ تیشرت و شلوارک پسرانه باید خنک و لطیف باشد

مدل تیشرت و شلوارک پسرانه


کیفیت لباس بچگانه اهمیت بسیاری دارد. چرا که پوست کودکان لطیف حساس است و ممکن است یک لباس بی‌کیفیت پوست بدن آنان را آزار دهد و فرزندتان دچار حساسیت، قرمزی، خارش یا التهاب پوستی گردد. البته ناگفته نماند که گرمای هوا در این موضوع نیز بی‌تاثیر نیست.


کودکان سعی دارند تا دنیای اطراف خود را بهتر بشناسند، بازی کنند و مهارت‌های زندگی را بیاموزند. از این رو ممکن است یک لباس بی‌کیفیت در مسیر کشف دنیای رنگارنگشان، بارها پاره یا نخ‌کش شود و او را آزار دهد.


از این جهت لباس پسرانه‌ای که تهیه می‌کنید باید جنس لطیف و خنکی داشته باشد. ممکن است فرزندتان در گرمای تابستان بازی کند و دچار تعریق شوید. از این جهت یک شلوارک و تیشرت پسرانه با کیفیت در فصل تابستان باعث خارش و حساسیت پوستی نمی‌گردد.


شاید به این مسئله فکر کنید که ممکن است یک لباس نازک و لطیف به سادگی در حین بازی پاره شود، اما بهتر است بدانید که لباس‌هایی که از پارچه‌های باکیفیت تولید می‌شوند، ضخامت‌شان به طول عمرشان بستگی ندارد و ممکن است یک لباس نازک باکیفیت، بیشتر از یک لباس ضخیم بی‌کیفیت عمر کند.


۲٫ لباس پسرانه باید سایز مناسبی داشته باشد

اگرچه کودکان به سرعت رشد می‌کنند و ممکن است دیگر لباس سال گذشته‌شان را نتوانند به تن کنند، اما خرید لباس بچگانه با سایز بزرگ بسیار اشتباه است. چرا که کودکان همیشه در حال فعالیت، بازی و کشف دنیای تازه هستند و ممکن است یک لباس گشاد مانع حرکت آنان شود و گاهی آن‌ها را کلافه کند.





همچنین لباس پسرانه‌ تنگ نیز بدن کودک را آزرده و خسته می‌سازد. از این جهت حتما پیش از خرید لباس پسرانه، به سایز مناسب آن توجه کنید. در صورتی که لباس کودکتان دیگر اندازه متناسبی نداشت و لباس نو، تمیز و قابل استفاده بود، می‌توانید آن را به افراد نیازمند اهدا کنید.


سایز لباس بچگانه را باید به درستی و با دقت انتخاب کنید. بسیاری از لباس‌های بچگانه بر اساس سن کودک دسته بندی می‌شوند که می‌توانید با توجه به سن‌‌شان، سایز را مناسب تهیه کنید. اما بعضی از کودکان اندام بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سن خود دارند. در این صورت توصیه می‌کنیم حتما پیش از خرید لباس به سایز کودکتان توجه کنید.


۳٫ مدل تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت دارد

مدل تیشرت و شلوارک جین پسرانه


برخلاف تصور بسیاری که تنها دخترها به مدل لباس خود توجه می‌کنند، این روزها پسرهای نیز توجه بسیای به مدل لباس‌شان دارند و آنان نیز دوست دارند که لباس مورد علاقه و زیبا به تن کنند. از این رو مدل تیشرت و شلوارک پسرانه نیز اهمیت دارد.


در صورتی که فرزندتان در سنی است که قدرت انتخاب دارد، می‌توانید در خرید لباس از او کمک بخواهید. این مسئله باعث می‌شود که اعتماد به‌نفس او بیشتر شود و در نتیجه لباس‌های مورد علاقه خود را به تن کند.


در غیر این صورت توصیه می‌کنیم خرید لباس پسرانه را در طیف رنگ‌های تیره یا آبی محدود نکنید. برخلاف تصور، رنگ‌ها نماینده جنسیت نیستند و پسرها و آقایان نیز می‌توانند از رنگ‌های روشن همچون صورتی، زرد و قرمز نیز بهره‌مند شوند.




۴٫ ست تیشرت و شلوارک پسرانه تهیه کنید

یکی از ساده‌ترین نوع خرید‌ه لباس بچگانه، خرید ست تیشرت و شلوارک پسرانه است. معمولا این مدل لباس بچگانه در رنگ‌های یکسان طراحی می‌شود و رنگ شلوارک و تیشرت پسرانه هماهنگ با یکدیگر است. از مزیت ست تیشرت و شلوارک پسرانه می‌توان به یک خرید آسان در زمان محدود اشاره کرد. در این صورت نیازی نیست که برای خرید شلوارک و تیشرت پسرانه مناسبِ آن ساعت‌ها زمان خود را صرف کنید.


علاوه بر این در صورتی که ست شلوارک و تیشرت پسرانه رنگی تهیه کنید، به شناخت رنگ کودک نیز کمک بسزایی می‌کنید. کودکان در سنین پایین رنگ‌ها را از طریق رنگ لباس‌های خود می‌شناسند. ناگفته نماند که رنگ‌های روشن و شاد در روحیه و انرژی کودکان تاثیر مستقیم دارد.


۵٫ شلوارک جین پسرانه همیشه ایده خوبی است

مدل تیشرت با شلوارک جین پسرانه


بیش از صد سال است که پارچه جین در مد و فشن بزرگسالان و کودکان قرار دارد. در واقع خرید شلوار جین نه تنها آسان است، بلکه با هر لباسی به سادگی ست می‌شود. از این رو اگر می‌خواهید یک شلوارک پسرانه تهیه کنید که مدل آن هرگز قدیمی نمی‌شود، خرید شلوارک جین پسرانه را توصیه می‌کنیم.


در این صورت فرزندتان می‌تواند هر مدل تیشرت پسرانه را با شلوارک جین به تن کند و استایل بچگانه جذابی داشته باشد. ناگفته نماند که اگر شلوارک بچگانه تنگ باشد، کودک‌تان نمی‌تواند در این لباس به سادگی بازی و فعالیت کند. از این جهت حتما به سایز شلوارک جین پسرانه توجه کنید.


۶٫ خرید تیشرت پسرانه طرح‌دار را فراموش نکنید

مدل تیشرت پسرانه طرح دار


کودکان به دنیای کارتون‌ها علاقه بسیاری دارند و در واقع شخصیت‌های کارتونی باعث افزایش قوه تخیل و در نتیجه خلاقیت آنان می‌گردد. از این رو این مدل تیشرت‌ آن‌ها را خوشحال و هیجان‌زده می‌کند و در نتیجه رضایت آنان از استایل خود، به افزایش اعتماد به‌نفس‌شان کمک می‌کند.


توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید یک لباس تابستانه بچگانه برای فرزندتان تهیه کنید، خرید تیشرت پسرانه با طرح کارتونی را فراموش نکنید. همچنین طرح این تیشرت‌های می‌تواند حیوانات مورد علاقه آنان باشد که در این صورت با دنیای اطراف‌شان آشناتر می‌شوند. این مدل تیشرت بچگانه را می‌توانید با شلوارک کتان بچگانه نیز ست کنید.




۷٫ لباس بچگانه مشکی تهیه نکنید

بسیاری از از والدین تصور می‌کنند که لباس‌های تیره یا مشکی دیرتر کثیف می‌شوند و در نتیجه کمتر از لباس‌های رنگی نیاز به شستشو دارند. همچنین برخی از والدین تصور می‌کنند که لباس مشکی جذاب است و همین رنگ را برای لباس فرزندشان نیز تهیه می‌کنند.


بهتر است بدانید که کودکان برای شناخت محیط اطرافشان همیشه در حال تکاپو و فعالیت هستند. از این رو ممکن است هر لباسی که به تن کنند کثیف شود. تنها تفاوتی که تیشرت و شلوارک پسرانه مشکی با لباس‌های رنگی دارد این است که لباس مشکی دیرتر لکه و کثیفی را نشان می‌دهد، اما همانند دیگر لباس‌ها کثیف می‌شود.


لباس تیره یا مشکی مناسب دنیای رنگی کودکان نیست. اگر شما به رنگ مشکی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم این رنگ لباس را برای فرزندتان تهیه نکنید. چرا که رنگ‌ها تاثیر مستقیم بر احساسات و عواطف کودکان دارد و رنگ‌های روشن باعث افزایش شادی و انرژی آنان می‌گردد. رنگ مورد علاقه خود را به کودکتان تحمیل نکنید و اجازه بدهید که او دنیایی با رنگ‌های مورد علاقه‌اش بسازد.


۸٫ به قیمت تیشرت و شلوارک پسرانه توجه کنید

مدل پیراهن چهارخانه با شلوارک پسرانه


این نکته را به یاد داشته باشید که تیشرت و شلوارک پسرانه ارزان بی‌علت نیست و هر لباس بچگانه گران قیمت نیز حتما کیفیت بالایی ندارد. در این صورت حتی پیش از خرید تیشرت و شلوارک بچگانه آن را کاملا بررسی کنید و قیمت فروشگاه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.


به یاد داشته باشید که رشد کودکان سرعت بالایی دارد و به سرعت لباس‌شان تنگ و کوچک می‌شود. بنابراین به منظور صرفه جویی در هزینه‌های می‌توانید از حراج، فروشگاه‌های تخفیفی یا حراج فصل خرید کنید.


این روزها رقابت میان فروشگاه‌های اینترنتی زیاد است و هر یک سعی می‌کنند به نحوی رضایت مشتری را جلب نمایند. از این رو به منظور خرید اینترنتی تیشرت و شلوارک پسرانه می‌توانید در فروشگاه آنلاین لباس، قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین قیمت و برند را تهیه کنید.


در بررسی محصول می‌توانید کشور تولیدکننده، جنس پارچه، مشخصات لباس، نحوه شستشو و اتو کشیدن، میزان گرما و خنکی و نکات بسیار دیگری را بررسی کنید. همچنین نظرات کاربران در خرید آنلاین لباس بچگانه کمک زیادی به شما می‌کند.

چرا خرید تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت دارد؟

چرا خرید تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت دارد؟

بسیاری از کودکان دوست دارند که درفصل گرم تابستان بازی کنند. در این صورت باید لباس راحت و خنکی به تن کنند تا هنگام فعالیت و بازی، راحت‌تر باشند و تعریق موجب آزار و اذیت آنان نشود. از این رو اگر می‌خواهید لباس مناسبی برای کودکتان تهیه کنید، خرید تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت بسیاری دارد. با این حال توصیه می‌کنیم پیش از خرید لباس پسرانه شیک به نکات زیر توجه کنید.


۱٫ تیشرت و شلوارک پسرانه باید خنک و لطیف باشد

مدل تیشرت و شلوارک پسرانه


کیفیت لباس بچگانه اهمیت بسیاری دارد. چرا که پوست کودکان لطیف حساس است و ممکن است یک لباس بی‌کیفیت پوست بدن آنان را آزار دهد و فرزندتان دچار حساسیت، قرمزی، خارش یا التهاب پوستی گردد. البته ناگفته نماند که گرمای هوا در این موضوع نیز بی‌تاثیر نیست.


کودکان سعی دارند تا دنیای اطراف خود را بهتر بشناسند، بازی کنند و مهارت‌های زندگی را بیاموزند. از این رو ممکن است یک لباس بی‌کیفیت در مسیر کشف دنیای رنگارنگشان، بارها پاره یا نخ‌کش شود و او را آزار دهد.


از این جهت لباس پسرانه‌ای که تهیه می‌کنید باید جنس لطیف و خنکی داشته باشد. ممکن است فرزندتان در گرمای تابستان بازی کند و دچار تعریق شوید. از این جهت یک شلوارک و تیشرت پسرانه با کیفیت در فصل تابستان باعث خارش و حساسیت پوستی نمی‌گردد.


شاید به این مسئله فکر کنید که ممکن است یک لباس نازک و لطیف به سادگی در حین بازی پاره شود، اما بهتر است بدانید که لباس‌هایی که از پارچه‌های باکیفیت تولید می‌شوند، ضخامت‌شان به طول عمرشان بستگی ندارد و ممکن است یک لباس نازک باکیفیت، بیشتر از یک لباس ضخیم بی‌کیفیت عمر کند.


۲٫ لباس پسرانه باید سایز مناسبی داشته باشد

اگرچه کودکان به سرعت رشد می‌کنند و ممکن است دیگر لباس سال گذشته‌شان را نتوانند به تن کنند، اما خرید لباس بچگانه با سایز بزرگ بسیار اشتباه است. چرا که کودکان همیشه در حال فعالیت، بازی و کشف دنیای تازه هستند و ممکن است یک لباس گشاد مانع حرکت آنان شود و گاهی آن‌ها را کلافه کند.





همچنین لباس پسرانه‌ تنگ نیز بدن کودک را آزرده و خسته می‌سازد. از این جهت حتما پیش از خرید لباس پسرانه، به سایز مناسب آن توجه کنید. در صورتی که لباس کودکتان دیگر اندازه متناسبی نداشت و لباس نو، تمیز و قابل استفاده بود، می‌توانید آن را به افراد نیازمند اهدا کنید.


سایز لباس بچگانه را باید به درستی و با دقت انتخاب کنید. بسیاری از لباس‌های بچگانه بر اساس سن کودک دسته بندی می‌شوند که می‌توانید با توجه به سن‌‌شان، سایز را مناسب تهیه کنید. اما بعضی از کودکان اندام بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سن خود دارند. در این صورت توصیه می‌کنیم حتما پیش از خرید لباس به سایز کودکتان توجه کنید.


۳٫ مدل تیشرت و شلوارک پسرانه اهمیت دارد

مدل تیشرت و شلوارک جین پسرانه


برخلاف تصور بسیاری که تنها دخترها به مدل لباس خود توجه می‌کنند، این روزها پسرهای نیز توجه بسیای به مدل لباس‌شان دارند و آنان نیز دوست دارند که لباس مورد علاقه و زیبا به تن کنند. از این رو مدل تیشرت و شلوارک پسرانه نیز اهمیت دارد.


در صورتی که فرزندتان در سنی است که قدرت انتخاب دارد، می‌توانید در خرید لباس از او کمک بخواهید. این مسئله باعث می‌شود که اعتماد به‌نفس او بیشتر شود و در نتیجه لباس‌های مورد علاقه خود را به تن کند.


در غیر این صورت توصیه می‌کنیم خرید لباس پسرانه را در طیف رنگ‌های تیره یا آبی محدود نکنید. برخلاف تصور، رنگ‌ها نماینده جنسیت نیستند و پسرها و آقایان نیز می‌توانند از رنگ‌های روشن همچون صورتی، زرد و قرمز نیز بهره‌مند شوند.




۴٫ ست تیشرت و شلوارک پسرانه تهیه کنید

یکی از ساده‌ترین نوع خرید‌ه لباس بچگانه، خرید ست تیشرت و شلوارک پسرانه است. معمولا این مدل لباس بچگانه در رنگ‌های یکسان طراحی می‌شود و رنگ شلوارک و تیشرت پسرانه هماهنگ با یکدیگر است. از مزیت ست تیشرت و شلوارک پسرانه می‌توان به یک خرید آسان در زمان محدود اشاره کرد. در این صورت نیازی نیست که برای خرید شلوارک و تیشرت پسرانه مناسبِ آن ساعت‌ها زمان خود را صرف کنید.


علاوه بر این در صورتی که ست شلوارک و تیشرت پسرانه رنگی تهیه کنید، به شناخت رنگ کودک نیز کمک بسزایی می‌کنید. کودکان در سنین پایین رنگ‌ها را از طریق رنگ لباس‌های خود می‌شناسند. ناگفته نماند که رنگ‌های روشن و شاد در روحیه و انرژی کودکان تاثیر مستقیم دارد.


۵٫ شلوارک جین پسرانه همیشه ایده خوبی است

مدل تیشرت با شلوارک جین پسرانه


بیش از صد سال است که پارچه جین در مد و فشن بزرگسالان و کودکان قرار دارد. در واقع خرید شلوار جین نه تنها آسان است، بلکه با هر لباسی به سادگی ست می‌شود. از این رو اگر می‌خواهید یک شلوارک پسرانه تهیه کنید که مدل آن هرگز قدیمی نمی‌شود، خرید شلوارک جین پسرانه را توصیه می‌کنیم.


در این صورت فرزندتان می‌تواند هر مدل تیشرت پسرانه را با شلوارک جین به تن کند و استایل بچگانه جذابی داشته باشد. ناگفته نماند که اگر شلوارک بچگانه تنگ باشد، کودک‌تان نمی‌تواند در این لباس به سادگی بازی و فعالیت کند. از این جهت حتما به سایز شلوارک جین پسرانه توجه کنید.


۶٫ خرید تیشرت پسرانه طرح‌دار را فراموش نکنید

مدل تیشرت پسرانه طرح دار


کودکان به دنیای کارتون‌ها علاقه بسیاری دارند و در واقع شخصیت‌های کارتونی باعث افزایش قوه تخیل و در نتیجه خلاقیت آنان می‌گردد. از این رو این مدل تیشرت‌ آن‌ها را خوشحال و هیجان‌زده می‌کند و در نتیجه رضایت آنان از استایل خود، به افزایش اعتماد به‌نفس‌شان کمک می‌کند.


توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید یک لباس تابستانه بچگانه برای فرزندتان تهیه کنید، خرید تیشرت پسرانه با طرح کارتونی را فراموش نکنید. همچنین طرح این تیشرت‌های می‌تواند حیوانات مورد علاقه آنان باشد که در این صورت با دنیای اطراف‌شان آشناتر می‌شوند. این مدل تیشرت بچگانه را می‌توانید با شلوارک کتان بچگانه نیز ست کنید.




۷٫ لباس بچگانه مشکی تهیه نکنید

بسیاری از از والدین تصور می‌کنند که لباس‌های تیره یا مشکی دیرتر کثیف می‌شوند و در نتیجه کمتر از لباس‌های رنگی نیاز به شستشو دارند. همچنین برخی از والدین تصور می‌کنند که لباس مشکی جذاب است و همین رنگ را برای لباس فرزندشان نیز تهیه می‌کنند.


بهتر است بدانید که کودکان برای شناخت محیط اطرافشان همیشه در حال تکاپو و فعالیت هستند. از این رو ممکن است هر لباسی که به تن کنند کثیف شود. تنها تفاوتی که تیشرت و شلوارک پسرانه مشکی با لباس‌های رنگی دارد این است که لباس مشکی دیرتر لکه و کثیفی را نشان می‌دهد، اما همانند دیگر لباس‌ها کثیف می‌شود.


لباس تیره یا مشکی مناسب دنیای رنگی کودکان نیست. اگر شما به رنگ مشکی علاقه دارید، توصیه می‌کنیم این رنگ لباس را برای فرزندتان تهیه نکنید. چرا که رنگ‌ها تاثیر مستقیم بر احساسات و عواطف کودکان دارد و رنگ‌های روشن باعث افزایش شادی و انرژی آنان می‌گردد. رنگ مورد علاقه خود را به کودکتان تحمیل نکنید و اجازه بدهید که او دنیایی با رنگ‌های مورد علاقه‌اش بسازد.


۸٫ به قیمت تیشرت و شلوارک پسرانه توجه کنید

مدل پیراهن چهارخانه با شلوارک پسرانه


این نکته را به یاد داشته باشید که تیشرت و شلوارک پسرانه ارزان بی‌علت نیست و هر لباس بچگانه گران قیمت نیز حتما کیفیت بالایی ندارد. در این صورت حتی پیش از خرید تیشرت و شلوارک بچگانه آن را کاملا بررسی کنید و قیمت فروشگاه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.


به یاد داشته باشید که رشد کودکان سرعت بالایی دارد و به سرعت لباس‌شان تنگ و کوچک می‌شود. بنابراین به منظور صرفه جویی در هزینه‌های می‌توانید از حراج، فروشگاه‌های تخفیفی یا حراج فصل خرید کنید.


این روزها رقابت میان فروشگاه‌های اینترنتی زیاد است و هر یک سعی می‌کنند به نحوی رضایت مشتری را جلب نمایند. از این رو به منظور خرید اینترنتی تیشرت و شلوارک پسرانه می‌توانید در فروشگاه آنلاین لباس، قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین قیمت و برند را تهیه کنید.


در بررسی محصول می‌توانید کشور تولیدکننده، جنس پارچه، مشخصات لباس، نحوه شستشو و اتو کشیدن، میزان گرما و خنکی و نکات بسیار دیگری را بررسی کنید. همچنین نظرات کاربران در خرید آنلاین لباس بچگانه کمک زیادی به شما می‌کند.

شلوارها چطور پا به دنیای مد گذاشتند؟

شلوارها چطور پا به دنیای مد گذاشتند؟



چه قصد داشته باشید یک استایل کاملا اسپرت برای لباس خود در نظر بگیرید یا بخواهید با کت بلیزر خود یک شلوار مناسب بپوشید، درهرصورت باید بدانید که کدام جنس و مدل شلوار به ترکیب لباس‌‌های شما بیشتر می‌آید. برخلاف آنچه هم که در ابتدا به نظر می‌رسد، چنین انتخابی چندان ساده نیست. بااین‌حال، بگذارید اول نگاهی به داستان شلوارها بیاندازیم و از پا گذاشتن آن‌ها به دنیای مد بگوییم:


همه‌چیز در غرب و از زمان‌های قدیم آغاز شد. این نوع پوشاک ساده و راحت که برای مردان دوخته و مورد استفاده قرار می‌گرفتند، به‌سرعت توجه آقایان را به خود جلب کردند. پیش از اختراع این نوع پوشش، مردان پیراهن‌های بلند به تن می‌کردند اما این لباس‌ها در هنگام سوارکاری دست و پاگیر و دردسرساز بودند. در حقیقت، اولین شلوارها برای سربازان، به شکل یونیفرم جنگی تهیه می‌شدند و آن دسته سپاهیانی که در جنگ از شلوارها استفاده می‌کردند، به دلیل راحتی و حرکت بهتر در نبرد نسبت به رقیب خود برتری داشتند. اولین نشانه‌ها از تولید شلوار در تاریخ به قرن ششم قبل از میلاد در یونان به دست آمده اما این لباس محبوب و پرکاربرد، همچنان و تا به امروز در زندگی همۀ ما نقش مهمی ایفا می‌کند.


انواع شلوار مردانه ترند ۲۰۲۱ که نمی‌توانید از آن‌ها بگذرید!


قرن بیست‌و‌یکم تغییر زیادی در همه‌ جوانب زندگی ما و به طبع، دنیای مد و استایل به وجود آورده است. تا پیش از این قرن، مد نوعی تِم کلی تلقی می‌شد که همۀ افراد را به یک رنگ و شکل درمی‌آورد اما این روند امروزه دستخوش تغییرات بسیاری شده است. حالا افراد می‌توانند بر اساس علایق، نیاز و تمایلاتشان لباس خود را انتخاب کنند و برخلاف سابق، دیگر لباس‌ها «از مد افتاده» نمی‌شوند. به همین دلیل است که انواع شلوار مردانه ترند در سال ۲۰۲۱ الزاما شامل شلوارهایی با طراحی جدید نمی‌شوند؛ بلکه تنها آن بخش از پوشش‌هایی به شمار می‌ِآیند که در دنیای مد به آن‌ توجهی دوباره شده است؛ اما این به چه معناست؟


تغییر نگاه جهان مد یک موهبت است و به شما گزینه‌های بسیاری ارائه می‌کند تا از آن‌ها استفاده کنید.




انواع مدل شلوار جین مردانه در سال پیش رو



اگر به دنبال استایلی هستید که اسپرت باشد و هیچ‌وقت هم قدیمی نشود، شلوار جین یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید از میان انواع شلوار مردانه ترند ۲۰۲۱ انتخاب کنید. این نوع شلوارها که اولین‌بار در سال‌های پایانی قرن نوزدهم ساخته شدند، تا به امروز برای خانم‌ها و آقایان یکی از محبوب‌ترین انواع شلوار در جهان محسوب می‌شوند.


مهم نیست که لاغر هستید یا اضافه‌وزن دارید، می‌خواهید یک شوار راحت و گشاد را انتخاب کنید یا برعکس به دنبال یک شلوار فیت هستید، در هر صورت شلوار جین کاملا به کارتان می‌آید. نکته جالب در مورد انواع شلوارهای جین این است که می‌توانید آن‌ها را در سال ۲۰۲۱ به همراه یک تی‌شرت بپوشید و هنوز هم مد روز باشید. برای آشنایی با داستان و تاریخچۀ شلوار جین به مقالۀ بانی‌مگ در این زمینه مراجعه نمایید.


شلوار کتان، برای استایل مدرن و اسپرت

مدل شلوار کتان مردانه ترند امسال


اگر طرفدار استایل اسپرت و راحت هستید، حتما از میان نام انواع شلوار مردانه، نام شلوارهای کتان که از انواع شلوار مردانه ترند ۲۰۲۱ هستند را شنیده‌اید. شلوار کتان از انواع شلوار گشاد اسپرت مردانه است که از مزایای آن می‌توان به آزاد و راحت بودن آن اشاره کرد. این نوع از شلوار مردانه ترند بهار ۱۴۰۰، برای بهار و پاییز بهترین گزینۀ آقایان محسوب می‌شود. می‌توانید آن را به همراه یک پیراهن نخی بپوشید یا یک ژیلۀ پاییزه، در هر صورت این شلوار جلوۀ خود را به‌خوبی حفظ می‌کند.


جالب اینجا است که برخلاف تصور عموم، برخی از شلوارهای کتان برای رخدادهای نیمه‌رسمی هم کاربرد دارند و می‌توان آن‌ها را در مراسم مختلف به تن کرد. علاوه بر این، رنگ‌های متنوع این نوع شلوار امکان ست کردن آن‌ها را برای استایل‎‌های گوناگون فراهم می‌کند.


شلوارهای پارچه‌ای کشی، راحت و مد روز


شلوارهای پارچه‌ای کشی، یک مدل شلوار بدون کمربند مردانه است که همیشه مد روز و در عین حال بسیار راحت‌ است. این نوع شلوار به همراه ترکیبی که همراهش پوشیده می‌شود، در سال‌های گذشته ترکیب چندان رایجی نبوده است و شاید دلیل پرطرفدار شدن آن در میان انواع مدل شلوار مردانه ترند ۲۰۲۱ هم همین باشد. می‌توانید آن را در خانه بپوشید، با آن برای دویدن بروید، یا در یک مهمانی خودمانی شرکت کنید؛ اگر قصد سفر دارید، می‌توانید با این نوع شلوار نه‌تنها استایل شیک خود را حفظ کنید که برای رانندگی هم کاملا راحت باشید. در هر صورت شلوار پارچه‌ای کشی، آن‌قدر زیبا و راحت است که نمی‌توان به‌راحتی از آن چشم‌پوشی کرد و اصلا چرا نباید آن را در کمد داشت؟!


با این نوع شلوار، می‌توان یک بلیزر ست کرد یا آن را به همراه یک کاپشن بهاره پوشید و با یک جفت کفش اسپرت چرمی، این ترکیب راحت و شیک را تکمیل کرد.


شلوارهای اسلیم فیت، انتخابی برای ساده‌پوش‌ها


اسلیم فیت، اسم انواع شلوار مردانه است که با برش و دوخت ساده‌اش، مناسب استفاده روزمره است و شاید هم اصلا همین سادگی و راحتی اسلیم فیت‌ها دلیل محبوبیتشان میان آقایان باشد. آنچه شلوارهای اسلیم فیت را از شلوارهای چسبان (اسکینی) و شلوارهای کشی متمایز می‌کند، نحوه برش و جنس آن است. این نوع خاص از شلوار با قالب مشابه اندام‌های انسان برش داده می‌شود؛ به همین دلیل جزو آن دسته لباس‌هاست که با پوشیدنش، احساس می‌کنید کاملا بر تن شما نشسته است. از سوی دیگر، استفاده از پارچه‌های نخی در این شلوارها، پوشیدن و شست‎وشوی آن‌ها را ساده کرده تا مناسب استفادۀ روزانه باشد؛ بنابراین، اگر قصد ندارید ترکیب لباس خود را برای یک مهمانی یا دیدار رسمی انتخاب نمایید، شلوار اسلیم فیت را فراموش نکنید.


شلوارهای فلانل، بازگشتی به مد کلاسیک برای آقایان جذاب!


اگر از آن دسته آقایان هستید که می‌خواهند ظاهری جذاب، به‌روز و فوق‌العاده داشته باشند، بهترین گزینه از میان انواع جنس شلوار مردانه، شلوارهای فلانل است. این نوع مدل شلوار جدید پسرانه ۲۰۲۱ (که شاید هیچ‌وقت به‌اندازه کافی موردتوجه قرار نگرفته‌اند) را می‌توان بارها و بارها پوشید؛ چراکه بنا به جنس پشمی خود، مقاوم هستند و به‌سختی کثیف می‌شوند. آن‌ها را می‌توانید با انواع و اقسام پیراهن‌ها ست کنید و صرف‌نظر از این‌که کدام پیراهن را انتخاب می‌کنید، استایل شیکی با این شلوارها بسازید؛ بنابراین اگر قصد دارید تا در جمع یا قراری به چشم بیایید، از شلوار فلانل غافل نشوید!


شلوار کارگو، مدرن، راحت و به‌روز!


مدل جدید شلوار مردانه کارگو که به شلوارهای نظامی هم معروف هستند، حضور خود را در بوتیک‌ها باید مدیون پیشرفت و مدرن‌شدن صنعت مد باشند. کارگو که از انواع شلوار پسرانه اسپرت به شمار می‌آید، استایلی گشاد و جیب‌های متعدد دارد؛ همچنین رنگ‌بندی آن معمولا به رنگ‌های سیاه، خاکی، سبز و آبی تیره یا شتری است. بنابراین، اگر به دنبال یک شلوار گشاد، خنک و راحت برای فصل‌های گرم سال هستید، شلوارهای کارگو می‌تواند همان جنس شلوار مردانه باشد که در جست‌وجویش هستید!




شلوارهای فاق بلند، هدیه‌ای از دوران قدیم


شاید فکر کنید که انواع مدل های شلوار مردانه فاق‌بلند دیگر از مد افتاده‌اند، اما این‌طور نیست! می‌توان آن‌ها را در فصل‌های گرم سال با یک بلیزر یا پیراهن نخی همراه کرد تا استایل شما به‌طور کامل حس و حال تابستانی را یادآور شود. استفاده از رنگ‌های کرم، اُکر و خاکی در استایل‌هایی با شلوار فاق‌بلند بسیار رایج است و دلیل آن هم فصل‌های بهار و تابستان است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، رنگ‌های روشن به دلایل مختلف در این فصول با اقبال بیشتری روبه‌رو هستند.


انواع مدل شلوار مردانه اسلش، برای انتخاب‌های اسپرت


برای آقایانی که به دنبال یک استایل راحت اما شیک برای سفر یا پیا‌ده‌روی هستند، هیچ انتخابی بهتر از شلوار مردانه اسپرت اسلش نیست! این نوع شلوار جدید پسرانه، برش و دوخت ساده‌ای دارند و می‌توان آن‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پیدا کرد یا سفارش داد. این‌ نوع شلوار راحت و خوش استایل را می‌توان با تی‌شرت ست کرد و از هوای بهاری لذت برد. به خاطر داشته باشید که با چنین استایلی، بدون شک یک جفت کفش اسپرت هم لازم دارید.


مدل شلوار ترند مردانه ست با تیشرت مشکی


در این مطلب، تعدادی از انواع شلوار های مردانه را به شما معرفی کردیم که می‌توانید در این سال با انواع پیراهن یا تیشرت ست کنید. البته انواع مدل شلوار مردانه دیگری هم وجود دارد؛ از جمله شلوارهای چرمی، مخملی، کبریتی یا راه‌راه… به طبع، ممکن است در کمد شما انواع شلوارمردانه مناسب موقعیت‌های مختلف وجود داشته باشد اما معمولا از کدام نوع شلوارها بیشتر تهیه می‌کنید؟ این موضوع از آن‌ جهت اهمیت دارد که استایل اصلی شما را می‌سازد؛ پس اگر قصد دارید در این خصوص تجدیدنظر کنید، خوب است که در ابتدای سال یک برنامه جدید برای استایل جدید خود داشته باشید.

انواع اتوی مو

انواع اتوی مو

۱ – اتوی موی روکش سرامیکی

در اتوی موی سرامیکی، از صفحات سرامیکی برای صاف کردن مو استفاده می‌شود. این صفحات رسانای خوب گرما هستند و به سرعت داغ می‌شوند. در این مدل از انواع اتوی مو، گرما به صورت یکنواخت در صفحات منتقل شده که از داغ شدن صفحه به صورت نقطه‌ای و سوختن مو جلوگیری می‌کند.
علاوه بر این، صفحات صاف و صیقلی سرامیک، اصطکاک کمتری را با تارهای مو ایجاد می‌کنند که این خود به معنای آسیب کمتر و درخشندگی بیش‌تر موهاست.

۲ – اتوی موی سرامیک جامد

اتوی موی سرامیک جامد، دما را در طول اتوکشی، روی یک درجه‌ی حرارت ثابت نگه می‌دارد. در این مدل از انواع اتوی مو نیز، دقیقا مانند روکش سرامیک، گرما به صورت یکنواخت در صفحات منتقل می‌شود. صافی و درخشندگی نهایی مو در این مدل از انواع اتوی مو از بقیه بیش‌تر است.

۳ – اتوی موی سرامیک با روکش تفلون نچسب

روکش تفلون نچسب، فناوری انحصاری شرکت رمینگتون است. این مدل اتوی مو مکانیزم پیشرفته‌ای در به حداقل رساندن اصطکاک بین مو و صفحه‌ی اتو دارد. رمینگتون با مکانیزم‌های حفاظت مو در برابر گرما، سعی در توسعه‌ی محصولات مو دارد.

۴ – اتوی موی اینفرارد

اتوی موی اینفرارد از پرتوهای فرابنفش برای صافی و نرمی مو و آسیب حداقلی به فولیکول‌های مو استفاده می‌کند.

۵ – اتوی موی یونی

اتوی موی یونی با تولید یون‌های منفی و خنثی سازی تارهای مو، آن‌ها را صاف می‌کند. این یون‌ها موجب بسته شدن کوتیکول مو شده و با محافظت از رطوبت آن، بدون ایجاد خشکی و شکنندگی در مو، آن را صاف می‌کنند.

اتوی موی برس دار با فناوری تولید یون

۶ – اتوی موی تورمالین

اتوی موی تورمالین ترکیبی از مزایای اتوهای یونی و اینفرارد را در خود دارد. این مدل از انواع اتوی مو، از سطوحی با سنگ تورمالین ساخته شده که یون‌هایی با بار منفی ایجاد می‌کنند. این یون‌ها موجب بسته شدن کوتیکول مو شده و با محافظت از رطوبت آن، بدون ایجاد خشکی و شکنندگی در مو، آن را صاف می‌کنند.
اما راهنمای خرید اتوی مو، چیزی بیش از جنس صفحات را در بر می‌گیرد. ویژگی‌ها و امکانات اتوی مو که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، تاثیر زیادی در افزایش میزان کارایی آن دارند.

اتوی موی تورمالین
ویژگی ها و امکانات اتوی مو

ویژگی‌ها و امکانات اتوی مو

برای خرید اتو مو، نکات بیش‌تری را نیز می‌توان برای افزایش راحتی و کاربردی‌تر بودن آن در نظر گرفت:

  • زمان لازم برای داغ شدن : اتوهای مو در میزان زمانی که برای گرم شدن لازم دارند، متفاوت‌اند. اتوهای بهتر، زمان کمتری برای داغ شدن نیاز دارند.
  • قابلیت تنظیم دما : بسیاری از انواع اتوی مو، دارای کنترلگری برای درجه‌ی حرارت هستند. این ویژگی، امکانی پیشرفته است که به کاربر اجازه می‌دهد تا با توجه به نوع موی خود، از حرارت مناسب برای صاف کردن آن‌ها استفاده کند. اتوهایی که نشانگر حرارت دیجیتالی دارند، بالاترین دقت را در کنترل میزان حرارت در دسترس قرار می‌دهند.
  • ویژگی صاف کردن موهای خیس : این مدل از انواع اتوی مو، از یک سیستم بخار استفاده می‌کند. این ویژگی در اتوی مو، برای زمانی که فرد عجله دارد و نمی‌تواند منتظر خشک شدن موهای خود بماند، بسیار کاربردی خواهد بود. در این حالت، می‌توانید موهای خود را بدون نیاز به خشک کردن، صاف کنید.
  • خاموشی اتوماتیک : خاموشی اتوماتیک، اتوی مو را پس از مدت زمانی خاموش می‌کند تا از داغی بیش از اندازه‌ی آن جلوگیری کند.
  • بی سیم : یک اتوی موی بدون سیم، برای مسافرت ایده‌آل خواهد بود.
اتوی مو سرامیکی با سیستم خاموشی خودکار و قابلیت تنظیم دما
اتوی موی عایق حرارت
بهترین اتوی مو چه ویژگی هایی دارد

بهترین اتوی مو برای شما

ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد هر اتوی مو، می‌تواند آن را به بهترین اتوی مو برای شما تبدیل کند، از این رو، نکات انتهایی زیر را به این ” راهنمای خرید اتوی مو ” اضافه می‌کنیم :

  • نوع مو : نوع، جنس و طبیعت موی خود را بشناسید. به عنوان مثال، موی ضخیم و وز، به حرارت بالاتری برای صاف شدن نیاز دارد، در حالی که موهای نرم، با تارهای نازک‌تر، در دماهای پایین‌تری خواهند سوخت. بنابراین یک اتوی مو با قابلیت تنظیم دما می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای استفاده‌ی چند شخص با موهای متفاوت باشد.
  • سایز صفحات : انتخاب این ویژگی اتوی مو به دو عامل بستگی دارد: میزان بلندی و پیچ و موج‌ موهایتان!
  • صفحات باریک‌تر، برای موهای کوتاه‌تر مناسب‌اند، در حالی که اتوی مو با صفحات عریض‌تر، برای موهای بلند‌تر و آن‌هایی که موج بیشتری برای صاف کردن دارند، کارایی بیش‌تری خواهند داشت.
  • شکل اتو : بله، شکل اتو می‌تواند کارایی آن را دو برابر کند! لبه‌ها و پشت منحنی شکل اتوی مو می‌تواند آن را از یک صاف کننده به یک حالت دهنده و فر کننده نیز تبدیل کند.
  • ویژگی‌های خاص : برخی از اتوهای مو، ویژگی‌هایی دارند که برای استفاده در موارد خاص طراحی شده‌اند. اتوی شانه‌دار برای موهای گره‌دار از این دست طراحی‌ها هستند.